English

کارشناس مسؤول پیش‌بینی هوای اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان اعلام کرد

ناپایداری هوای اصفهان تا اوایل هفته آینده / کاهش ۲ درجه ای دمای هوا در اصفهان

کارشناس مسؤول پیش‌بینی هوای اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان گفت: ناپایداری هوای اصفهان با توجه به گذر امواج ناپایدار تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت.

ناپایداری هوای اصفهان تا اوایل هفته آینده / کاهش 2 درجه ای دمای هوا  در اصفهان

فاطمه زهرا سیدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با اشاره به ناپایداری هوا گفت: دمای هوا در اکثر مناطق استان اصفهان طی 24 ساعت آینده، 2 درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد داشت.

 وی بیان داشت: بر این اساس در اکثر مناطق استان افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و گاهی طوفان لحظه‌ای و در ساعات عصر و شب  بارش های رگباری بهاری همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

سیدان افزود: در مناطق غرب و جنوب استان اصفهان شدت بارش ها بیشتر خواهد بود و احتمال وقوع سیلاب‌های محلی و موقت در این مناطق وجود دارد.

سیدان اضافه کرد:  همچنین در مناطقی که در دامنه کوه‌ها و ارتفاعات استان قرار دارند، وقوع سیلاب‌های ناگهانی به‌صورت محلی و سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی پیش بینی می شود.

کارشناس مسؤول پیش‌بینی هوای اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان  با اشاره به کاهش 2 درجه ای دمای هوا گفت: دمای هوای شهر اصفهان امروز در گرم‌ترین ساعات روز به 28 درجه سانتی‌گراد و فردا در سردترین ساعات روز به 15 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه