English

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان خبر داد

تکمیل شبکه فاضلاب مبارکه طی ۵ سال با سرمایه گذاری بخش خصوصی / بیش از ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان گفت: شبکه فاضلاب مبارکه درطی 5 سال با سرمایه گذاری بخش خصوصی بیش از 99 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

تکمیل شبکه فاضلاب مبارکه طی  5 سال با سرمایه گذاری بخش خصوصی / بیش از 99 درصد پیشرفت فیزیکی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، هاشم امینی اظهار داشت: در حال حاضر اجرای شبکه فاضلاب در شهر مبارکه با بیش از 99 درصد پیشرفت فیزیکی آماده بهره برداری است فقط  حدود3 کیلو مترتا تکمیل شبکه فاضلاب شهر مبارکه باقیمانده است.

وی افزود: حدود 150 کیلومتر لوله گذاری  شبکه فاضلاب  در شهر مبارکه  اجراء شد این در حالیست که از سال 92 تا پایان سال 97 ، در این شهر 155 کیلو مترشبکه فاضلاب عملیاتی گردید.

 امینی با اشاره به اجرای شبکه فاضلاب در  شهر مبارکه ازسال 70 تا سال 92 اعلام کرد:طی 22 سال با اجرای 80 کیلو متر شبکه فاضلاب در شهر مبارکه و 70 کیلو متر در محله صفائیه مبارکه اجرای شبکه فاضلاب در این منطقه تنها حدود 48 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

فاضلاب مبارکه1

رئیس هیات مدیره شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در خصوص اجرای شبکه فاضلاب در شهر کرکوند بیان کرد:اجرای شبکه فاضلاب در شهر کرکوند پس از انعقاد قرارداد بیع متقابل با سرمایه گذاری شرکت فولاد مبارکه در دستور کار قرار گرفت و از سال 92 تا پایان سال 97 بیش از 45کیلومتر مترشبکه فاضلاب در این شهر  اجراءشد.

امینی با بیان اینکه اجرای شبکه فاضلاب در شهر کرکوند با بیش از 91 درصد پیشرفت فیزیکی درحال تکمیل شدن است خاطر نشان ساخت: با اجرای حدود 4کیلومتر باقیمانده شبکه فاضلاب شهر کرکوند، در نهایت ساکنان این شهر هم  در آینده نزدیک تحت پوشش خدمات شبکه فاضلاب قرار می گیرند.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه در سال 96 با انعقاد قرار داد الحاقیه بیع متقابل میان شرکت فولاد مبارکه و آبفا استان اصفهان به منظور اجرای شبکه فاضلاب شهرهای زیباشهر و دیزیچه اظهار داشت: از سال 96 تا پایان سال 97 بیش از  45 کیلومتر شبکه در زیباشهر اجراء شد که بیانگر پیشرفت 78درصدی است و نیز در شهر دیزیچه با اجرای 88 کیلومتر شاهد بیش از 79 درصد پیشرفت فیزیکی اجرای شبکه فاضلاب دراین منطقه هستیم.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه