English

محمد علی سلیمی مطرح کرد؛

اجرای طرح کارورزی در آستانه‌ دوسالگی/نام نویسی هفت هزار دانش‌آموخته دانشگاهی هرمزگان در سامانه کارورزی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با بیان اینکه طرح کارورزی از تیرماه دو سال پیش تاکنون در هرمزگان در حال اجراست، گفت:تاکنون هفت هزار دانش‌آموخته دانشگاهی هرمزگان در سامانه کارورزی نام‌نویسی کرده اند.

اجرای طرح کارورزی در آستانه‌ دوسالگی/نام نویسی هفت هزار دانش‌آموخته دانشگاهی هرمزگان در سامانه کارورزی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد علی سلیمی با بیان اینکه طرح کارورزی از تیرماه دو سال پیش تاکنون در هرمزگان در حال اجراست، گفت:تاکنون هفت هزار دانش‌آموخته دانشگاهی هرمزگان در سامانه کارورزی نام‌نویسی کرده اند.

وی ادامه داد:  از این شمار دو هزار و ۵۰۰ نفر واجد شرایط شناسایی و هزار و ۵۰۰ نفر برای دوره آموزش کارورزی انتخاب‌شده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با بیان اینکه این دوره برای هر کارورز چهار تا شش ماه و حقوق آن، یک‌سوم حداقل حقوق هرماه تعیین‌شده است، اضافه کرد: در صورت جذب کارورزان در واحد و بنگاه‌های اقتصادی، دولت تا دو سال، صد در صد حق بیمه کارفرمایان را پرداخت می‌کند.

سلیمی با اشاره به اینکه امسال سهمیه هرمزگان برای جذب کارورز، دو هزار و ۹۰۰ نفر تعیین‌شده است، خاطرنشان کرد: فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بیکار، کارفرمایان، صاحبان واحد‌های تولیدی، متقاضیان کارورزی و واحد‌های پذیرنده می‌توانند برای نام‌نویسی به سایت اینترنتی به نشانی www.portaltvto.com مراجعه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه