English

محمدرضا ترکاشوند اعلام کرد

پروژه‌های آبفار در سطح روستاهای شهرستان ملایر

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان ملایر از پروژه‌های در دست اقدام و عملیاتی شده در سطح روستاهای شهرستان ملایر را اعلام کرد.

پروژه‌های آبفار در سطح روستاهای شهرستان ملایر

به گزارش خبرگزاری موج همدان، محمدرضا ترکاشوند ضمن اشاره به پروژه‌های در دست اقدام و عملیاتی شده در سطح روستاهای شهرستان ملایر؛ گفت: از جمله این پروژه‌های می‌توان به اتمام حفر چاه مکانیکی روستای دهنو آورزمان به عمق ۱۲۰ متر و همچنین پیگیری اخذ پروانه و خریداری لوازم مورد نیاز تجهیز چاه طی روزهای آتی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه طی سال جاری ساخت مخزن ۵۰ متر مکعبی روستای ضربعلی و ورود آن به مدار امکان پذیر شد؛ عنوان کرد: اجرای پروژه برق خورشیدی روستای منگاوی نیز در حال انجام است.

ترکاشوند در ادامه با بیان اینکه عملیات اجرای خط برق و نصب ترانس در روستاهای کوسج خلیل و شوشاب نیز در حال انجام است؛ خاطرنشان کرد: عملیات تعمیر و بازسازی شبکه داخلی روستای آورزمان هم آغاز شده و در حال انجام است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه خوشبختانه ساخت مخزن هزار متر مکعبی روستای کهکدان نیز به اتمام رسیده است؛ یادآورشد: در حال حاضر پیمانکار به دنبال ساخت حوضچه و ورود مخزن به مدار است که انتظار می‌رود بهره برداری از این مخزن در روزهای ابتدایی تابستان امکان پذیر شود.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان ملایر همچنین گفت: پروژه مجتمع آبرسانی علی آباد و حسین آباد نیز در دست اقدام می‌باشد و این پروژه‌ها در مرحله انتخاب پیمانکار هستند.

وی ضمن اشاره به دیگر پروژه‌های در دست اقدام این شهرستان عنوان کرد: حفر چاه در روستاهای واشان و قشلاق انوچنیز در دست اقدام است، ضمن اینکه تمامی پروژه‌های یادشده در سال جاری به طور کامل قابل بهره برداری خواهند بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه