English

نام ٣ ووشوکار هرمزگانى در لیست تیم ملی قرار گرفت

سه ووشوکار هرمزگانى جهت اعزام به رقابت‌هاى قهرمانى ٢٠١٩ جوانان آسیا به اردوى تیم ملى کشورمان دعوت شدند.

نام ٣ ووشوکار هرمزگانى در لیست تیم ملی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان،  سه ووشوکار هرمزگانى جهت اعزام به رقابت‌هاى قهرمانى ٢٠١٩ جوانان آسیا به اردوى تیم ملى ووشو کشورمان دعوت شدند.

 امیرحسین چرزه و بنیامین تنى در بخش تالوى نوجوانان و محمدصدرا اردشیرى در بخش سانداى جوانان به‌عنوان نمایندگان هرمزگان راهى اردوى تیم ملى خواهند شد.

نمایندگان هرمزگان بیست و نهم اردیبهشت‌ماه جارى در اولین مرحله رقابت‌هاى درون‌اردویى به مصاف حریفان خود مى‌روند که در صورت موفقیت مى‌توانند در اردوها ماندگار شوند تا نیمى از راه حضور در پیکارهاى قهرمانى آسیا را طى کنند.

در بخش تالو، بنیامین تنى در فرم‌هاى نن‌چوان و نن‌دائو به مصاف حریفان خواهد رفت و در فرم‌هاى چانگ‌چوان و دائوشو با رقباى خود مصاف مى‌کند و در بخش ساندا نیز محمدصدرا اردشیرى در وزن منهاى ٦٥ کیلوگرم به میدان مبارزه مى‌رود.

دو تالوکار به‌ همراه یک سانداکار هرمزگانى مى‌بایست خود را ٢٨ اردیبهشت‌ماه سال جارى جهت حضور در اردوى تیم ملى جوانان به کمیته تیم‌هاى ملى فدراسیون ووشو معرفى کنند.

اردوى تیم ملى ووشو جهت اعزام به رقابت‌هاى قهرمانى ٢٠١٩ جوانان آسیا در بخش تالو قرار است از ٢٨ اردیبهشت ماه جارى زیر نظر فرشاد عربى و علیرضا بهرمن در مجموعه ورزشى آزادى تهران آغاز شود و هدایت سانداکاران بر عهده امیر اوجاقى و کیوان شیرآقایى خواهد بود.

به گزارش موج، رقابت‌هاى قهرمانى جوانان ٢٠١٩ آسیا قرار است ٢٤ مرداد لغایت دوم شهریورماه ٩٨ به میزبانى کشور برونئى دارالسلام برگزار شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه