English

عبدالرضا پیروی‌منش خبر داد؛

انجام هفده هزار و ۵۴۷ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی هرمزگان/تشکیل ۱۸۸ پرونده تخلف

معاون نظارت، بازرسی و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان گفت: فروردین امسال، بازرسان این سازمان هفده هزار و ۵۴۷ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی استان انجام دادند.

 انجام هفده هزار و ۵۴۷ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی هرمزگان/تشکیل 188 پرونده تخلف

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عبدالرضا پیروی‌منش از انجام هفده هزار و ۵۴۷ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی هرمزگان در فروریدن98  خبر داد.

وی اظهار کرد: از این تعداد یک هزار و ۱۸۸ پرونده تخلف به ارزش بیش از ۲۲ میلیارد ریال تشکیل و برای صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

معاون نظارت، بازرسی و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان مجموع تخلفات کشف شده را یک هزار و ۶۷۵ مورد اعلام کرد.

پیروی منش خاطرنشان کرد: در این مدت شهروندان ۶۰۷ مورد گزارش خورد را از طریق سامانه ۱۲۴ دریافت شکایات مردمی به ثبت رسانده اند.

وی بیان کرد: استقرار کانکس‌ها در چهار نقطه شهر بندرعباس و برخی شهرستان‌ها مستقر هستند تا هم‌شهریانی که از روند شکایت در سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان و تعزیرات حکومتی شناختی ندارند، به این کانکس‌ها رجوع کنند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با تاکید بر ضرورت همکاری همه صنوف با بازرسان در اجرای این طرح تصریح کرد: رعایت نرخ‌های مصوب و سود قانونی، نصب برچسب قیمت بر روی تمامی کالا‌ها، صدور فاکتور رسمی در قبال فروش کالا از جمله موارد‌ی است که همه صنوف باید آن را رعایت کنند.

پیروی منش خاطرنشان کرد: ستاد خبری سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان نیز همزمان با اجرای این طرح شبانه روزی فعال است و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، شکایات خود را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی