English

در آستانه ماه مبارک رمضان مطرح شد؛

تظاهر به روزه خواری جرم است و پلیس لرستان با متظاهران برخورد می کند

فرمانده انتظامی لرستان در حالی از برخورد با روزه خواری سخن گفت که دادستان خرم آباد نیز پیشتر از برخورد دستگاه قضایی با متظاهران به روزه خواری خبر داده بود.

تظاهر به روزه خواری جرم است و پلیس لرستان با متظاهران برخورد می کند

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، با فرارسیدن ماه رمضان، سردار مهدیان نسب از برخورد پلیس لرستان با روزه خواری در ملا عام خبر داد و گفت: تظاهر به روزه خواری خلاف قانون بوده و هرگونه هنجارشکنی و تظاهر به روزه‌خواری خط قرمز پلیس در این ماه مبارک است.

فرمانده انتظامی لرستان، افزود: پلیس در ماه رمضان، نظارت بیشتری بر اماکن، هتل‌ها، مهمان‌پذیر‌ها و رستوران‌ها خواهد داشت و این نظارت به صورت میدانی صورت خواهد گرفت.

وی گفت: شهروندانی که نمی‌توانند در این ماه روزه بگیرند، حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ کنند چراکه تظاهر به روزه‌خواری در ملا عام خلاف مقررات است و پلیس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

دادستان خرم آباد: برای روزه خواران پرونده قضایی تشکیل می شود

این در حالی است که سعید رازانی دادستان خرم آباد نیز تصریح کرد: هرگونه تظاهر به روزه خواری در ملأ عام بر اساس قانون ممنوع و جرم تلقی شده است، لذا کسانی که مسافر و یا بیمار باشند هم در ملأ عام و در خیابان نباید غذا و یا دارو مصرف کنند.

دادستان مرکز استان، گفت: نیروی انتظامی با کسانی که تظاهر به عمل حرام روزه خواری کنند برخورد خواهد کرد و برای این افراد تشکیل ‌پرونده خواهد شده و به دادسرا معرفی می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه