English

نمایش سیندرلا به نفع سیل زدگان خوزستان به روی صحنه می‌رود

کارگردان نمایش سیندرلا گفت: نمایش سیندرلا به کارگردانی ساینا امیری در تاریخ ٢٠ و ٢١ اردیبهشت ماه در تالار شهید آوینی به نفع هم‌وطنان سیل زده به روی صحنه می‌رود.

نمایش سیندرلا به نفع سیل زدگان خوزستان به روی صحنه می‌رود

ساینا امیری در گفتگو با خبرگزاری موج هرمزگان از به روی صحنه رفتن نمایش سیندرلا در بندرعباس خبر داد و افزود: این نمایش محصول ققنوس تئاتر است که  ٢٠ و ٢١ اردیبهشت ماه جاری  در تالار شهید آوینی بندرعباس به روی صحنه می‌رود.

وی با اشاره به بروز حادثه سیل در خوزستان و متضرر شدن بسیاری از هم‌ وطنانمان، ادامه داد: با توجه به حوادث پیش آمده  تصمیم گرفتیم که کلیه درآمد حاصل ازین اجرا به هم‌وطنان آسیب دیده در سیل خوزستان اختصاص یابد.

کارگردان نمایش سیندرلا با اشاره به استفاده از عناصر بومی در این نمایش گفت: در این نمایش سعی داشته ایم تا به وسیله ی ابزار کارآمدی به نام هنر در اشاعه فرهنگ بومی بکوشیم.

امیری در پایان مدعی شد: این نمایش برای نخستین بار در  آذر ماه سال گذشته در تالار شهید آوینی بندرعباس روی صحنه رفت و با استقبال بی نظیر مردمی توانست رکوردار فروش و تعداد تماشاگر در تئاتر استان هرمزگان شود .

تیم اجرایی این نمایش که دوسال درگیر تولید این اثر بودند ، بعد از حوادث ناگوار سیل که بسیاری از هم وطنان ما را دچار اسیب کرد و خسارات جانی و مالی بسیاری را برجای گذاشت با تمامی مردم همدل شدند و برای یاری رساندن  تصمیم به اجرای مجدد این نمایش با نیت خیریه در تاریخ ٢٠ و ٢١ اردیبهشت ماه در تالار شهید آوینی بندرعباس  را دارند که کلیه درآمد حاصل ازین اجرا به هم وطنان آسیب دیده در سیل خوزستان اختصاص خواهد یافت .

به گزارش موج، علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید بلیت این نمایش به درگای اینترتنی ibelit.com مراجعه نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه