English

رییس اداره عقیدتی سیاسی سازمان صنایع هوایی:

هدف دشمن فاصله گرفتن امت اسلام از قرآن و اهل بیت (ع) است

رییس اداره عقیدتی سیاسی سازمان صنایع هوایی گفت: هدف دشمن فاصله گرفتن امت اسلام از قرآن و اهل بیت (ع)است.

هدف دشمن فاصله گرفتن امت اسلام از قرآن و اهل بیت (ع) است

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج خمینی شهر، حجت الاسلام والمسلمین صدیقی بیان داشت: هدف دشمن فاصله گرفتن امت اسلام  از قرآن و اهل بیت(ع) است و باید مراقب باشیم که  تعبیر دشمن شناسی به جهاد کبیر برگرفته از آیات قرآن است.

وی افزود: علت ماندگاری انقلاب اسلامی ایران قرآنی بودن آن است و نوع بشر خواستار عدالت و ظلم گریزی است.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی  اخلاق و معنویت را محوراصلی یک جامعه دانست و ابراز کرد: خطاب قرآن به انسانها فطرت است و تا وقتی انسان هست قرآن هم جاودان خواهد بود.

وی اظهار داشت: انقلاب ما سرلوحه اش آیات الهی است و هر چه انس ما به قرآن بیشتر شود شعارهای انقلاب و اهداف آن اجرایی تر می شود.

وی با بیا اینکه علت ماندگاری برخی تمدنها اخلاق است، تصریح کرد: علت فروپاشی برخی تمدنها نیز در فسادهای اخلاقی است ؛ باید فساد و آفت ها را باید بشناسیم و بهترین  راهنما برای کمک در این زمینه کتاب قرآن است.

رییس اداره عقیدتی سیاسی سازمان صنایع هوایی تأکید کرد: هدف دشمن فاصله گرفتن امت اسلام  از قرآن و اهل بیت(ع) است و باید مراقب باشیم که  تعبیر دشمن شناسی به جهاد کبیر برگرفته از آیات قرآن است.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی  بیان داشت: مدرسه قرآنی امام حسین(ع) شاهین شهر وابسته به شرکت صنایع هسا آغاز هر ترم خود را در یکی از امامزادگان شاخص استان اصفهان برگزار می کند واین دوره در امامزاده سید محمد(ع) خمینی شهر مدرسه قرآنی از این امامزاده واجب التعظیم شروع گردید.

به گزارش موج، در این مراسم گروه بحرالنور متشکل از نخبگان جامعه قاریان و حافظان خمینی شهر به اجرای هم خوانی و تواشیح پرداختند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه