English

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

وظیفه آموزش و پرورش تربیت نسلی مومن و معتقد است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مدرسه‌محوری، توسعه برنامه‌های پرورشی به منظور تعمیق باورهای دینی در دانش‌آموزان را از جمله اولویت‌های آموزش و پرورش استان می باشد و وظیفه آموزش و پرورش تربیت نسلی مومن و معتقد است.

 وظیفه آموزش و پرورش تربیت نسلی مومن و معتقد است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل،احمد ناصری صبح امروز در جلسه بررسی فعالیت‌های آموزش و پرورش استان اردبیل با تبریک مناسبت‌های هفته معلم ، بسیج فرهنگیان و روز عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد:مدرسه‌محوری، توسعه برنامه‌های پرورشی به منظور تعمیق باورهای دینی در دانش‌آموزان را از جمله اولویت‌های آموزش و پرورش استان می باشد و وظیفه آموزش و پرورش تربیت نسلی مومن و معتقد است.

وی با اشاره به حدیثی از نبی اکرم(ص) که فرمودند: " خدا و فرشتگانش به کسانی که انسانها را به سوی صلاح و درستی هدایت کنند، سلام و درود می‌فرستند"، تصریح کرد: امام خمینی (ره) از معلمی به عنوان شغل انبیا یاد کرده است.

ناصری با بیان اینکه بیشتر برنامه‌های این هفته به صورت مدرسه‌محوری برگزار می‌شوند، گفت: مراسم " زنگ سپاس معلم" از جمله این برنامه‌هاست که در این هفته و در تمامی مدارس استان با همکاری تشکل‌های دانش‌آموزی برگزار خواهد شد.

تجلیل 412 نفر از منتخبان فرهنگیان در مناطق و نواحی استان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از تجلیل 412 نفر از منتخبان فرهنگیان در مناطق و نواحی استان خبر داد و افزود: پیام مشترکی از سوی امام جمعه و استاندار اردبیل به همین مناسبت صادر شده که نشان از توجه و اهمیت نظام تعلیم و تربیت در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه سند تحول بنیادین به عنوان قانون اساسی آموزش و پرورش در 6 ساحت تربیتی تنظیم شده است، بیان کرد: بر اساس این سند، آموزش و پرورش در آماده کردن و تربیت مناسب نسل حاضر برای آینده ایران نقش خطیری را بر عهده دارد.

ناصری با تاکید بر جلب مشارکت‌های عمومی به عنوان یکی از سیاست‌های اصلی وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد عمومی وطیفه دارد با قشرهای مختلف از جمله خیرین، اولیا و دیگر نهادها و سازمان‌ها در راستای تحقق اهداف آموزشی و پرورشی تعامل داشته باشد.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای معلمان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای معلمان، نوسازی تجهیزات آموزشی، استفاده از تجارب دیگر استان‌ها و غیره از جمله اقداماتی است که در راستای کیفیت بخشی به تعلیم و تربیت استان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه رکن اصلی تعلیم و تربیت معلمان هستند، افزود: برای رفاه معلمان و تقویت وضعیت معیشتی آنان، آموزش و پرورش استان اقداماتی همچون اعطای تسهیلات بانکی، توسعه مراکز رفاهی و درمانی، توسعه انواع بیمه‌ها و غیره را در دستور کار خود قرار داده است.

رتبه نخست آموزش و پرورش استان اردبیل در سال 97

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به توفیقات آموزش و پرورش استان بیان کرد: از جمله آنها می‌توان به رتبه نخست آموزش و پرورش استان اردبیل در سال 97 در ارزیابی‌های عملکرد بین دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی استان و نیز رتبه دوم در بین ادارات کل آموزش و پرورش کشور اشاره کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه