English

رئیس کل دادگستری استان اصفهان خبر داد

محاکمه یکی دیگر از اخلالگران اقتصادی در اصفهان

رئیس کل دادگستری استان اصفهان محاکمه یکی دیگر از اخلالگران اقتصادی در اصفهان خبر داد.

محاکمه یکی دیگر از اخلالگران اقتصادی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان،  احمد خسروی وفا با اشاره به محاکمه یکی دیگر از اخلالگران اقتصادی گفت: پنجمین جلسه دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در دادگستری استان اصفهان برگزار شد.

وی افزود: در پرونده‌ای با موضوع جرایم اقتصادی سلمان کوهی فرزند اکبر به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق تشکیل شرکت‌های داخلی و خارجی و گشایش اعتبار اسنادی و دریافت ارز و انتقال آن به خارج از کشور بدون وارد کردن کالا و عدم ارائه اسناد و مدارک گمرکی به بانک به میزان 50,436,904 درهم امارت و 813,859 یورو تحت پیگرد قضایی قرار گرفت و پرونده وی پس از انجام تحقیقات مقدماتی در دادسرا با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد.

خسروی وفا بیان  داشت: دادگاه این متهم به صورت علنی و با حضور وکیل مدافع، نمایندگان بانک‌های شاکی و خبرنگاران برگزار شد و قضات دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی استان پس از ختم رسیدگی، صدور حکم کرده و نتیجه متعاقباً اعلام خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: دستگاه قضایی به منظور حفظ امنیت و آسایش مردم برخورد قاطع با اخلالگران و مفسدان اقتصادی را در دستور کار جدی خود داشته و مجازات‌های قانونی را در خصوص این افراد اعمال خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه