English

مدیر عامل شرکت توسعه پرواز شهرستان مهریز؛

فرودگاه اختصاصی مهریز ظرفیت ۵۰ فروند هواپیمای آموزشی را دارد

مدیر عامل شرکت توسعه پرواز شهرستان مهریز گفت: مراحل ساخت باند فرودگاه اختصاصی مهریز به طول هزار و ۶۰۰متر و عرض ۲۵متر مربع تکمیل شده است و ظرفت ۵۰ فروند هواپیمای آموزشی را دارد.

فرودگاه اختصاصی مهریز ظرفیت ۵۰ فروند هواپیمای آموزشی را دارد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، عبدالرسول حسینی نسب مدیر عامل شرکت توسعه پرواز شهرستان مهریز در نشستی با فرماندار این شهرستان گفت: نخستین فرودگاه اختصاصی کشور با زمینی به مساحت ۹۸ هکتار شامل باند فرودگاه، آشیانه و سه ساختمان اداری و با هدف آموزش پرواز‌های سبک، دونفر و تاکسی پرواز تا پایان مهرماه در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود:  باند فرودگاه به طول هزار و ۶۰۰متر و عرض ۲۵متر مربع مراحل ساخت آن تکمیل شده است.

وی تصریح کرد: این فرودگاه شامل دو آشیانه در محساحت ۲هزار و ۶۰۰ و یک هزار متر مربع که ۸۰ درصد پشرفت فزیکی داشته و سه ساختمان اداری با مساحت ۴هزار ۲۰۰متر مربع در حال تکمیل مراحل عمرانی است

حسینی نسب ادامه داد: تنها فرودگاه اختصاصی مهریز ظرفت ۵۰ فروند هواپیمای آموزشی را دارد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های خوب این فرودگاه عنوان کرد: مهم‌ترین اصل برای یک فرودگاه امنیت، جایگاه سوخت گیری مناسب و مکان فنی مناسب است که در این فرودگاه دیده و عملی شده است.

مدیر عامل شرکت توسعه پرواز به بیان مشکلات این فرودگاه پرداخت و افزود: آسفالت نبودن قسمت زیادی از این فرود گاه و تأمین آب مورد نیاز بالغ بر یک میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه