English

قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در امور بین الملل؛

۹۸ درصد کودکان سن لازم التعلیم کشور در مدارس تحصیل می کنند

قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در امور بین الملل گفت: : 98 درصد کودکان سن لازم التعلیم کشور در مدارس زیر پوشش فعالیت های علمی و پرورشی قرار دارند و از امکانات آموزشی استفاده می کنند.

98 درصد کودکان سن لازم التعلیم کشور در مدارس تحصیل می کنند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، غلامرضا کریمی قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در امور بین الملل گفت: هم اکنون 470 هزار دانش آموزان کشورهای مختلف در مدارس ایران تحصیل می کنند.

کریمی افزود: 98 درصد کودکان سن لازم التعلیم کشور در مدارس زیرپوشش فعالیت های علمی و پرورشی قرار دارند و از امکانات آموزشی استفاده می کنند.

وی خاطر نشان کرد: در برخی مدارس ایران تنها یک دانش آموز با یک معلم در حال تحصیل است که این موضوع نشان دهنده توجه نظام اسلامی به تعلیم و تربیت است که در دنیا سابقه ندارد.

قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در امور بین الملل تاکید کرد: در ایران هیچ دانش آموزی با مجوز و یا بدون مجوز اقامت از تحصیل در مدارس محروم نیست و توجه خاص به آینده آنها صورت می گیرد.

کریمی یادآور شد: توجه به حقوق کودکان در دین اسلام و اهداف انقلاب اسلامی از جایگاه ویژه ای برخوردار است چون آنها آینده سازان و مدیران آینده هستند و باید مورد توجه قرار گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه