English

امروز طی مراسمی؛

نخستین جشنواره منطقه ای رسانه های کردی به ایستگاه آخر رسید

نخستین جشنواره رسانه های کردی با معرفی برترین ها در 2 بخش فارسی و کردی به کار خود پایان داد.

نخستین جشنواره منطقه ای رسانه های کردی به ایستگاه آخر رسید

به گزارش خبرنگار ایرنا، اختتامیه جشنواره و نمایشگاه رسانه های کردی روز سه شنبه با حضور استاندار کردستان، فرشادان نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و‌کامیاران در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان، مدیر کل دفتر مطالعات رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمع دیگری از مسئولان در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج‌ برگزار شد.

آیدین آلتای روزنامه نگار کرد ترکیه، صادق محمد غریب استاد دانشگاه اربیل کردستان عراق، دکتر هیرش رسول استاد دانشگاه سلیمانیه هم از مهمانان خارجی این اختتامیه بودند.

 برگزیدگان جشنواره معرفی شدند

با رای هیئت داوران متشکل از منصور ساعی، بهرامیان و ابراهیم محمد حسینی در بخش خبر کسی حائز رتبه اول تشخیص داده نشد، هرمان وتمانی از پایگاه خبری هاژه آذربایجان غربی رتبه دوم و بهروز علی محمدی از خبرگزاری کرد پرس رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش گزارش کردی هم جبار دستباز از دو هفته نامه ده نگی کردستان رتبه اول، سرگل آرش از روزنامه روژان رتبه دوم و امجد غلامی از خبرگزاری مهر رتبه سوم را به‌خود اختصاص دادند.

با رای هیئت داوران در بخش مصاحبه کردی فیض الله پیری از هفته نامه سیروان رتبه نخست، کاوان محمد پور از هفته نامه سیروان رتبه دوم و اشرف بیننده از خبرگزاری کردپرس رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش یادداشت و سرمقاله هم امجد غلامی از هفته نامه سیروان رتبه اول، ناصرکانی سانانی از روزنامه روژان رتبه دوم و ادریس سلیمانی از جام‌کردی استان کرمانشاه رتبه سوم را به‌ خود اختصاص دادند.

در بخش تیتر هم هوشیار بابایی از دو هفته نامه ده نگی کردستان رتبه اول، شیلان خاکی از فصلنامه ژیلوان رتبه دوم و محمد توفیق مشیر پناهی از هفته نامه آریز رتبه سوم را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، اجرای اختتامیه این جشنواره بر عهده فواد بابان از گویندگان ومجریان رادیو وتلویزیون که اصالتا اهل شهر سنندج است،بود

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه