English

مسعود دشوارگر؛

خرید تضمینی گندم از کشاورزان هرمزگان ادامه دارد/ تا کنون ۶ هزار و ۵۰۰ تن گندم خریداری شده است

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۶ کشور از خرید ۶ هزار و ۵۰۰ تن گندم از کشاورزان هرمزگانی از آغاز برداشت گندم در هرمزگان تاکنون خبر داد.

خرید تضمینی گندم از کشاورزان هرمزگان ادامه دارد/ تا کنون ۶ هزار و ۵۰۰ تن گندم خریداری شده است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مسعود دشوارگر با بیان اینکه از زمان آغاز برداشت گندم در هرمزگان تاکنون ۶ هزارو ۵۰۰ تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است، گفت: برداشت گندم از ابتدای اردیبهشت آغاز شده و تا پایان تیرماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون نهصد و ۱۸ میلیون تومان بهای خرید تضمینی گندم به کشاورزان استان پرداخت شده است، افزود: یازده هزارو ۸۰۰ هکتار از زمین‌های استان زیر کشت گندم هستند و پیش بینی می‌شود امسال ۵۲ هزارو ۵۰۰ تن گندم برداشت و از کشاورزان خریداری شود.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۶ کشور با اشاره به اینکه بهای خرید گندم معمولی هزارو ۷۰۰ تومان و گندم دروم هزارو ۷۷۰ تومان است، گفت: ۱۶ مرکز خرید تضمینی گندم در استان وجود دارد و امسال برای نخستین بار ۳ مرکز خرید در کارخانه‌های آرد استان نیز ایجاد شده است.

دشوارگر گفت: پارسال ۵۲ هزار تن گندم از مزارع استان برداشت شد و به ازای آن ۷۰ میلیارد تومان به کشاورزان هرمزگان پرداخت شد.

وی از کشاورزان استان خواست تا برای سرعت بخشیدن در پرداخت مطالبات آنان مدارک مورد نیاز خود را مانند کارت ملی، نامه جهاد کشاورزی منطقه و شماره حساب خود را به مراکز خرید تحویل دهند.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۶ کشور افزود: اکنون ۶ کارخانه آرد در استان وجود دارد و گندم تولیدی استان در اختیار این کارخانجات قرار می‌گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه