English

محمدجواد نیک روش:

شهیدان ما نماد مقاومت ملت ایران هستند

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور اظهار داشت: شهیدان ما نماد مقاومت ملت ایران هستند و دانشجویان ما اگر راه شهدا را ادامه دهند به موفقیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف دست پیدا می‌کنند.

شهیدان ما نماد مقاومت ملت ایران هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان ، محمدجواد نیک روش ظهر امروز در اجلاسیه شهدای دانشجوی استان کردستان که در دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار داشت: راهی که امروز دانشجویان در طلیعه گام دوم انقلاب می‌خواهند بردارند همان هدف مشترک ملت ایران است و گام نهادن در این راه، گام نهادن در راه شهدا است.

وی افزود: همه ما دیگر مطلع هستیم که دشمنان انقلاب آزمون‌های بزرگی را سد راه مردم این نظام قرار دادند که نمونه بارز آن جنگ هشت ساله بود که با مقاومت ملت ایران مواجه شد و در نهایت نیز با پیروزی این ملت به پایان رسید.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی ادامه داد: امروز که دیگر ملت ایران از جنگ سخت هراسی ندارند دشمنان درصدد هستند که با تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی مختلف مردم را در مقابل نظام قرار دهند اما باید بدانند که ملت ایران بار دیگر با مقاومت خود این دسیسه و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و آنان را شکست می‌دهند.

نیک روش با بیان اینکه حضور دانشجویان در خط مقدم مقابله با دشمنان می‌تواند در پیروزی در جنگ نرم مقابل دشمنان نقش مهمی داشته باشد، یادآور شد: دانشجویان همواره پیشرو و پیشران حرکت‌های انقلابی ما بوده‌اند.

وی بیان کرد: دشمن امروز با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای سعی دارد کارآمدی نظام ما را زیر سوال برده و همواره تلاش می‌کند تا نقاط ضعف را بزرگنمایی و نقاط قوت و خدمات را کوچک و ناچیز نشان دهد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی در ادامه گفت: قشر دانشجویی و دانشگاهی ما امروز به عنوان پیش رانان انقلابی، حرکت رو به تمدن جدید را بیش از چهار دهه است که آغاز کرده‌اند و خوشبختانه دستاوردهای چشمگیری را نیز به دست آورده‌اند هر چند که با چالش‌های بسیاری نیز در این راه مواجه شده‌اند.

نیک روش به شهدای دانشجو اشاره کرد و اظهار داشت: شهیدان ما نماد مقاومت ملت ایران هستند و دانشجویان ما که جمعیتی قریب به چهار میلیون نفر در کشور هستند اگر راه شهدا را ادامه دهند به موفقیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف دست پیدا می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه