English

آغاز به کارنخستین نمایشگاه رسانه های کردی در سنندج

نخستین نمایشگاه رسانه های کردی با حضور استان های کرمانشاه،ایلام،آذربایجان غربی و کردستان در سنندج افتتاح شد.

آغاز به کارنخستین نمایشگاه رسانه های کردی در سنندج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، شیروان یاری صبح امروز در آئین افتتاح این نمایشگاه که با حضور مسئولان و اصحاب رسانه استان برگزار شد اظهار داشت: در این نمایشگاه سایت ها، خبرگزاری های کردی، روزنامه ها، هفته نامه های محلی، دو هفته نامه و ماهنامه های کردی در معرض دید علاقه مندان است.

دبیر نخستین جشنواره رسانه های کردی گفت: فراخوان این جشنواره از آذرماه آغاز و تا اسفندماه ۹۷ ادامه داشت و ۸۸۹ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و در نهایت ۸۸۴ اثر در دو زبان کردی و فارسی پذیرفته شد.

وی افزود: در روزهای ۹و ۱۰ اردیبهشت ماه جشنواره برگزار و صبح ۱۰ اردیبهشت در اختتامیه جشنواره از برگزیدگان تجلیل می شود. و برای اولین بار از استاد فریدون صدیقی روزنامه نگار برجسته کرد تجلیل به عمل خواهد آمد.

دبیر نخستین جشنواره رسانه های کردی تصریح کرد: همزمان با جشنواره چهار کارگاه آموزشی در بخش های خبر و تیتر، گزارش و مصاحبه، صفحه آرایی و گرافیک و یادداشت و سر مقاله  توسط اساتید برجسته کشور برگزار می شود.

نمایشگاه رسانه های کردی

یاری اظهار امیدواری کرد آنگونه که مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی وعده داده اند جشنواره سال آینده به صورت بین المللی برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه