English

استعفای دسته جمعی اعضای شورای شهر نیر از سمت‌های خود در پی انتقاد تند فرماندار تفت

اعضای شورای شهر نیر در پی درخواست مردمی برای ایجاد راه دسترسی روستایی از نیر به ده بالا، با انتقاد تند فرماندار تفت مواجه و تصمیم به استعفای دسته جمعی از سمت‌های خود گرفته اند.

استعفای دسته جمعی اعضای شورای شهر نیر از سمت‌های خود در پی انتقاد تند فرماندار تفت

به گزارش خبرگزاری موج یزد، در جلسه ای فوق العاده، اعضای شورای شهر و شهردار نیر تصمیم به استعفای دسته جمعی از سمت‌های خود گرفته اند.

روز گذشته اعضای شورای شهر نیر با ورود به موضوع درخواست و اقدام جهت ایجاد مسیر نیر-دهبالا با محمد محامدی فرماندار تفت به مشاجره پرداختند و با اقدام تند فرماندار تفت موجب استعفای دست جمعی شورای نیر شد.

اعضای شورای شهر نیر در پی درخواست مردمی برای ایجاد راه دسترسی روستایی از نیر به ده بالا، با انتقاد از اینکه دولت پول و اعتباری برای این موضوع ندارد و توجه به مردم روستا نمی کند با استفاده از برخی تجهیزات راهسازی اقدام به احداث راه و مرمت مسیر کردند که در پی این اقدام دستگاه های مربوطه برای پیگیری موضوع وارد عمل شدند.

این در حالی است که فرماندار تفت مدعی می شود، هرگز یک ریال اعتبار جهت ایجاد مسیر نیر-دهبالا در نظر گرفته نشده بوده و حتی حرف و صحبتی هم از آن به میان نیامده که برخی از اعضای شورا اقدامی در این خصوص داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی