English

برپایی گردهمایی ۳۲ هزار نفری در سالروز عملیات بازی دراز در کرمانشاه

معاون هماهنگ‌کننده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: پیش‌بینی شده است در سالروز عملیات بازی دراز طی سال جاری حدود 32 هزار نفر حضور خواهند داشت.

برپایی گردهمایی 32 هزار نفری در سالروز عملیات بازی دراز در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سرهنگ مجتبی بیاتی با تأکید بر اینکه سالروز عملیات بازی دراز ازجمله رویدادهای مهم ملی محسوب می‌شود، ابراز داشت: بر اساس برآوردهای انجام‌شده، امسال حدود 32 هزار نفر در گرامیداشت سالروز عملیات بازی دراز شرکت خواهند داشت که از این تعداد 20 هزار نفر از استان کرمانشاه و 12 هزار نفر از سایر استان‌ها گرد هم جمع می‌گردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه که در جلسه هماهنگی بزرگداشت سالروز عملیات بازی دراز و فتح خرمشهر سخن می‌گفت، ادامه داد: سال گذشته در گرامیداشت عملیات بازی دراز نیز حدود 29 هزار نفر حضور داشتند که از این تعداد 18 هزار و 500 نفر از استان کرمانشاه و مابقی از سایر استان‌های کشور بودند.

وی در خصوص کم و کیف روند اجرایی سالروز عملیات بازی دراز در کرمانشاه، اظهار داشت: سه برنامه‌ای که امسال برای سالروز عملیات بازی دراز در نظر گرفته‌شده، طی روزهای 12 و 13 اردیبهشت‌ماه سال جاری در قالب برنامه اول که به همت ارتش و هوانیروز برگزار می‌شود در سالروز شهادت شهید شیرودی در محل یادمان این شهید بزرگوار است که زمان آن نیز بعدازظهر پنجشنبه 12 اردیبهشت خواهد بود، برنامه بعدی با عنوان یادواره شهدای بازی دراز بعد از نماز مغرب و عشا در محل حرم احمدبن اسحاق برگزار می‌شود که سخنران این مراسم پرویز فتاح رئیس کمیته امداد کشور و مداح مراسم نیز حاج صادق آهنگران است و درنهایت ساعت هفت صبح روز جمعه نیز صعود به ارتفاعات بازی دراز آغاز می‌شود که سخنران این مراسم نیز سردار علی فضلی فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) و مداح مراسم نیز حاج صادق آهنگران خواهد بود.

بیاتی با تأکید بر اینکه زمینه تأمین مسائل بهداشتی، امنیتی، اسکان، دعوت از خانواده شهدا، کنترل ترافیک، روشنایی مسیر، برپایی 15 ایستگاه صلواتی در مسیر، پوشش زنده برنامه و ... مشخص و برنامه‌ریزی‌شده است، خاطرنشان ساخت: هم‌زمان با گرامیداشت عملیات بازی دراز افتتاح راهیان نور کشور نیز در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه