English

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان:

کمک ۲۵ میلیارد تومانی کمیته امداد و خیریه‌های استان اصفهان به مددجویان اصفهانی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان ازکمک ۲۵ میلیارد تومانی کمیته امداد و خیریه‌های استان اصفهان به مددجویان اصفهانی خبر داد.

کمک ۲۵ میلیارد تومانی کمیته امداد و خیریه‌های استان اصفهان به مددجویان اصفهانی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مهدی رنجکش گفت: تاکنون ۲۶۴ تفاهم‌نامه همکاری با خیریه‌ها و مؤسسات مردم‌نهاد سراسر استان امضا کرده است که این هم‌افزایی در سال ۹۷ منجر به ارائه ۲۵ میلیارد تومان کمک به نیازمندان و مددجویان اصفهانی شد.

وی عملی شدن این هم‌افزایی را مستلزم برداشتن گام‌های جدی دانست و یادآور شد: کمیته امداد اصفهان چندین سال است که بخشی از منابع خود را با هدف حمایت بیشتر از نیازمندان به هم‌افزایی با خیریه‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد اختصاص داده است.

رنجکش تأکید کرد: در سال گذشته این رویکرد باعث هم‌افزایی ۲۵ میلیارد تومانی این نهاد با ۲۶۴ خیریه در سراسر استان شد به صورتی که پاره ای از مشکلات نیازمندان استان که به تنهایی توسط کمیته امداد و یا سایر خیریه ها قابل حل نبود از مسیر این همکاری حل شد.

وی با اشاره به‌ضرورت تمرکز فعالان عرصه خیر و احسان در زمینه‌های تخصصی، گفت: گستردگی بیش‌ازحد حوزه‌های ارائه خدمات از مهم‌ترین آفت‌های فعالیت در امور خیر است و پخش کردن منابع محدود در دسترس نهادهای حمایتی و مؤسسات خیریه باعث کاسته شدن از اثر کمک‌های نیکوکاران و خیران می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان گفت: خوشبختانه در سال‌های اخیر شاهد هستیم که رویکرد فعالان عرصه خیر و احسان در استان به سمت تمرکز بر یک حوزه خاص حرکت کرده است و از طرف کمیته امداد امور تخصصی مانند مسکن، درمان، جهیزیه، امور تحصیلی و فرهنگی جوانان و نوجوانان نیازمند در اولویت هم‌افزایی با مؤسسات خیریه بوده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه