English

امام جمعه موقت یزد گفت:

دشمنان با افزایش تحریم ها آستانه تحمل مردم ایران را نشانه گرفته اند

امام جمعه موقت یزد گفت: دشمنان می خواهند با افزایش تحریم ها، آستانه تحمل مردم را کاهش دهند و نارضایتی ایجاد کنند.

دشمنان با افزایش تحریم ها آستانه تحمل مردم ایران را نشانه گرفته اند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، آیت الله سیدمحمدرضا مدرسی امام جمعه موقت یزد در خطبه های نمازجمعه این هفته یزد، تقابل بین ملت و نظام اسلامی را از دیگر اهداف استکبار جهانی خواند و اظهار داشت: دشمنان می خواهند با افزایش تحریم ها، آستانه تحمل مردم را کاهش دهند و با ایجاد نارضایتی نسبت به نظام اسلامی، این کشور را دوباره برده خود کنند اما بدانند این خواب را به گور خواهند برد و هرگز تعبیر نخواهد شد.

وی افزود: اگر چه تحریم ها و تشدید آنها مشکلاتی را برای کشور، نظام و مردم ایجاد می کند اما با پایداری همه مردم و مسئولان از این دوران سختی نیز با مدد الهی عبور خواهیم کرد.

خطیب جمعه یزد تصریح کرد: اگر مردم مانند همیشه در مسیر اسلام، قرآن و نظام جمهوری اسلامی استوار باشند و فریب دشمنان را نخورند، از میدان فشارهای دشمنان پیروز و سربلند خارج می شویم.

مدرسی گفت: دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی سالها در تلاشند که بین اقوام، مذاهب و طوایف مختلف این کشور تفرقه، دشمنی و کدورت ایجاد کنند و حتی از مواردی مانند سیلاب‌های اخیرنیز برای این هدف سوء استفاده کردند اما مردم ایران نشان دادند که بین آنها انسجام و همبستگی وجود دارد.

وی همچنین در خصوص برخی نظام های وابسته منطقه به استکبار جهانی نیز با بیان اینکه رژیم آل سعود بر پایه خونریزی و ظلم بنا شده، افزود: امیداواریم این رژیم بزودی ریشه کن شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه