English

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سفر به لرستان:

باید حریم رودخانه شهرهای سیل زده لرستان مشخص شود

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در سفر به لرستان، گفت: حریم رودخانه در شهرهای سیل زده لرستان باید مشخص شده و برخی روستاها جابجا شوند.

باید حریم رودخانه شهرهای سیل زده لرستان مشخص شود

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، علیرضا تابش در سفر به لرستان و در حاشیه جلسه شورای مسکن، گفت: حریم رودخانه در شهرهای سیل زده لرستان به ویژه شهرستان پلدختر باید مشخص شود. لذا لازم است تا وزارت نیرو در این مهم اعلام نظر کند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، افزود: برخی روستاها درگذشته جانمایی درست نشده که همین امر خسارات فراوانی به اهالی و ساکنین این مناطق وارد کرده، لذا باید هرچه زودتر حریم رودخانه ها مشخص شود تا جانمایی صحیح صورت گیرد.

برخی روستاهای لرستان باید جابجا شوند

وی، ادامه داد: روستاهایی که در حریم رودخانه هستند به ویژه روستاهای حاشیه رود کشکان باید جابجا شوند که این امر در دستور کار دستگاه های مربوطه و استانداری لرستان قرار گرفته است.

شرایط واگذاری موقت واحدهای مسکن مهر به سیل زدگان فراهم شده است

تابش، تصریح کرد: شرایط واگذاری موقت واحدهای مسکن مهر به سیل زدگان لرستان فراهم شده و این امکان وجود دارد که بخش اعظمی از مردم سیل زده پلدختر در واحدهای مسکن مهر شهرستان اسکان یابند.

وی، افزود: در رایزنی به عمل آمده نیز مقرر شده تا واحدهای خالی مسکن مهر پلدختر که خالی از سکنه و در تملک مالک خصوصی هستند، در ازای اجاره بهای ماهیانه 5 میلیون ریال در اختیار مردم سیل زده قرار گیرند.

استانداری لرستان هزینه اسکان موقت سیل زدگان را از امروز پرداخت می کند

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: پس از وقوع سیل لرستان و سیل پلدختر گفته شد که هزینه اسکان موقت به مردم پرداخت شود، لذا استاندار لرستان پذیرفته است تا این هزینه را از امروز پرداخت کند. علی ایحال شرایط برای پرداخت فراهم است و این پرداخت ها به صورت نقدی صورت خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه