English

۶ تا ۱۱ اردیبهشت ماه ؛

نخستین نمایشگاه عکس از مناطق سیل زده در اصفهان برگزار می شود

نخستین نمایشگاه عکس "قاب‌های همدلی" از 6 تا 11 اردیبهشت ماه در گالری اکنون برگزار می‌شود.

نخستین نمایشگاه عکس از مناطق سیل زده در اصفهان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مدیر فرهنگسرای رسانه گفت:‌ نخستین نمایشگاه عکس "قاب‌های همدلی" از 6 تا 11 اردیبهشت ماه و با همکاری جمعیت هلال احمر استان اصفهان، گالری اکنون و حمایت فصل نامه عکاسی  برگزار می شود.

 فاطمه شفیعی بیان کرد: نمایشگاه عکس "قاب های همدلی"  شامل 35عکس برگزیده از آثار جمعی از برترین عکاسان ایران از جمله آریا جعفری ، آیتای شکیبافر ، امین رحمانی ، ایمان حامی خواه ، حسن غفاری، خشایار جوانمردی، روزبه روزبهانی، ساتیار امامی، سمانه اصغری ، سهیل زندآور، فرزام صالح و محمد علی نجیب  است که در حادثه سیل اخیر در استان‌های سیل‌زده ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در بین این عکاسان هم عکاس خبری و هم عکاس هنری حضور دارند، گفت: این عکاسان با حضور در سه منطقه سیل‌زده آق‌قلا گلستان، لرستان و خوزستان اقدام به عکاسی کرده‌اند. ویژگی بارز کار این عکاسان این است که حضور کوتاه‌مدتی در مناطق سیل‌زده نداشته‌ و به طور مستمر و طولانی‌مدت در استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان مشغول عکاسی بوده‌اند

مدیر فرهنگسرای رسانه گفت: این آثار با همکاری هلال احمر به فروش گذاشته می‌شود و عواید فروش این عکس‌ها صرف کمک به سیل‌زدگان خواهد شد که در کنار برگزاری رویدادی هنری، بتوانیم به هم‌وطنان سیل‌زده نیز یاری برسانیم.

گفتنی است؛ نمایشگاه عکس قاب‌های همدلی  از 6 تا 11 اردیبهشت ماه، صبح و بعدازظهر در گالری اکنون واقع در خیابان خاقانی، کوچه افشین، بن‌بست حریر، پلاک ۹ دایر می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه