English

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد؛

یزد در نوروز ۹۸ رتبه سوم کشور در جذب گردشگر را به خود اختصاص داد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد گفت: یزد در ارزیابی ملی حوزه معاونت میراث فرهنگی رتبه دوم و در ارزیابی عملکرد حوزه جذب گردشگر رتبه سوم کشور را کسب کرد.

یزد در نوروز 98 رتبه سوم کشور در جذب گردشگر را به خود اختصاص داد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد در این مراسم با بیان اینکه نوروز امسال، استان یزد با استقبال خوب مسافران روبرو شد که حتی انتظار آن را نداشتیم گفت: استقبال به حدی بود که مجبور شدیم از تمام ظرفیت ها در حوزه اقامت استفاده کنیم.

سید مصطفی فاطمی افزود: در سومین نوروز برای ساماندهی و مدیریت گردشگران از دروازه ورودی شمال استان نشستی در اردکان برگزار کنیم و با فعالیت جهادی دست اندرکاران امر از جمله سرپرست فرماندای و شهرداری توانستیم وضعیت موجود را به حالت ایده آل برسانیم.

این مسئول صنعت گردشگری یزد یادآور شد: با حضور هیات داوران متشکل از نهادهای مختلف فعالیت های انجام شده مورد ارزیابی قرار گرفت، اردکان بعد از بافق جایگاه دوم را در این ارتباط کسب کرد.

وی اضافه کرد:‌ یزد با کمترین تعداد شکایت در کشور و با بیشترین استقبال افزایش مسافر توانست جایگاه خوبی را کسب کند و در ارزیابی ملی در حوزه معاونت میراث فرهنگی رتبه دوم و در ارزیابی عملکرد در حوزه جذب گردشگر رتبه سوم کشور را کسب کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی یزد تاکید کرد که کسب این رتبه و رسیدن به این جایگاه حاصل تلاش علاقه مندان به استان و شهرشان است که این وضعیت را به خوبی رقم زدند.

فاطمی با بیان اینکه امسال سعی شد متفاوت تر از سال های گذشته عمل شود و از افرادی که در حوزه جذب گردشگر فعال بودند تجلیل کنیم، تاکید کرد:‌ در مجموع فعالیت ها و ساختارهایی که در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری استان انجام شد رضایت بخش بود و نمی توان از نقش سازمان های مردم نهاد( سمن ها) و انجمن ها غافل ماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه