English

رئیس اداره منابع طبیعی عباس آباد خبر داد:

کشف و ضبط چوب آلات جنگلی در عباس آباد

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان عباس آباد گفت: ماموران اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عباس آباد در دو عملیات جداگانه بیش از 2 مترمکعب چوب آلات جنگلی کشف و ضبط کردند.

کشف و ضبط چوب آلات جنگلی در عباس آباد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، علی جلالی اظهار داشت: ماموران این اداره تعداد 16 اصله گرده کاتین و 10 اصله الوار توسکا در مناطق جنگلی دیارگاه و اجین سره سری و طی دو طرح جنگلداری تیاس این شهرستان، 2 متر و 526 هزارم مترمکعب کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه متخلفان شناسایی و پس از تکمیل مراحل تنظیم تخلف، پرونده تحویل مقامات قضایی خواهد شد افزود: نوع چوب آلات کشف شده (الوار، گرده کاتین) نشان از کمبود چوب در بازار و افزایش تقاضای کارگاه های چوب بری و صنایع تبدیلی و بیشتر مربوط به خارج از شهرستان عباس آباد بوده که سفارشی و توسط واسطه ها و متخلفان بومی منطقه تهیه می شود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عباس‌آباد گفت: با توجه به تناسب نداشتن مجازات با جرم انجام شده، قطع و تبدیل درختان جنگلی توسط افراد سود جو و متخلف با سابقه تکرار می شود که ضرورت بازبینی قانون مجازات بیش از پیش برای حفظ و حراست از جنگلها و منابع طبیعی حائز اهمیت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه