English

شهردار اردبیل خبرداد:

واگذاری ۳ قطعه تجاری در شوراسنتر به سه قهرمان و پهلوان اردبیلی

شهردار اردبیل از واگذاری سه قطعه تجاری در شوراسنتر به سه قهرمان و پهلوان اردبیلی خبرداد.

واگذاری 3 قطعه تجاری در شوراسنتر به سه قهرمان و پهلوان اردبیلی

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل،حمید لطف‌اللهیان در جمع خبرنگاران  با اشاره به واگذاری سه قطعه تجاری در شوراسنتر به سه قهرمان و پهلوان اردبیلی سجاد انوشیروانی، سعید علی‌حسینی و سعید محمدپور اظهار کرد: با تصمیم کمیسیون تملک و واگذاری قرار است نه از محل سهم شهرداری بلکه از سهم مالکانه سه قطعه واحد تجاری در شوراسنتر شامل واحدهای 274، 196 و 203 به این پهلوانان و قهرمانان اعطا شود.

وی افزود:ما به هیچ وجه پیش از این به این قهرمانان ورزشی واگذاری زمین و یا واحد تجاری را انجام ندادیم و شهرداری همواره در حمایت از پهلوانان و قهرمانان به عنوان یک وظیفه اجتماعی سعی کرده به این قهرمانان المپیک و جهانی واگذاری زمین و یا ملکی را انجام دهد.

شهردار اردبیل بیان کرد:  اردبیل مهد قهرمانان و پهلوانان است  و درخواست‌ها برای بهره‌مندی قهرمانان و پهلوانان عرصه‌های ورزشی از این مزایا بسیار زیاد است و ما براساس اولویت‌بندی و مصوبه شورا به قهرمانان جهانی و المپیک با اولویت این واگذاری‌ها را انجام می‌دهیم.

وی در مورد تغییر کاربری انجام شده در اراضی آتاماشین تصریح کرد: ما از سهم 10 درصد تغییر کاربری هیچگونه واگذاری به قهرمانان ورزشی انجام ندادیم بلکه سه قطعه واگذار شده قبلی از محل سهم مشارکت‌کننده بوده است.

شهردار اردبیل گفت: به هیچ وجه از طرف شهرداری به این قهرمانان ورزشی تاکنون زمینی واگذار نشده و واگذاری واحدهای تجاری شوراسنتر برای نخستین بار به این قهرمانان اتفاق می‌افتد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه