English

سید حمیدرضا کاظمی در گفتگو با موج:

احتمال شیوع بیماری های ویروسی در شهرستان سیل زده پلدختر وجود دارد

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی از احتمال شیوع بیماری های ویروسی در مناطق سیل زده این شهرستان خبر داد.

احتمال شیوع بیماری های ویروسی در شهرستان سیل زده پلدختر وجود دارد

سید حمیدرضا کاظمی به خبرنگار خبرگزاری موج لرستان، گفت: با توجه به گرم شدن هوا و شرایط محیطی شهرستان سیل زده پلدختر، احتمال شیوع بیماری ویروسی و پوستی وجود دارد.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی، افزود: متاسفانه حجم خسارات در این شهرستان و بخش ها و روستاهای تابعه به حدی است که مشکلات فراوانی برای مردم به وجود آورده اما، یکی از چالش های پیش رو، مشکلات بهداشتی است.

پیشگیری از شیوع هرگونه بیماری باید در دستور کار وزارت بهداشت قرار بگیرد

وی، تصریح کرد: این موضوع با معاون وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان مطرح، و در خصوص پیشگیری از هرگونه مشکل بهداشتی هشدارهای لازم داده شده است اما، نگرانی هایی نیز وجود دارد که امیدوارم اقدامات مقتضی هرچه زودتر صورت گیرد.

وسایل زندگی مردم در شرایط غیربهداشتی نگهداری می شود

کاظمی، ادامه داد: وسایل زندگی مردم در شرایط غیربهداشتی نگهداری می شود و برخی پس از گذشت 3 هفته هنوز از حمام استفاده نکرده اند، لذا این احتمال وجود دارد که همشهریان من به مشکلات پوستی و عفونی مبتلا شوند که لازم است هرچه زودتر در این خصوص چاره اندیشی شود.

نماینده پلدختر در مجلس شورای اسلامی، گفت: حجم گل و لای و رسوبات باقیمانده از سیل پلدختر به حدی است که بیشتر خیابان های شهر را مسدود کرده و تردد تجهیزات و ماشین آلات مستقر در منطقه را نیز با چالش جدی مواجه نموده، علی ایحال در شرایط کنونی، مشکلات بهداشتی از اولویت ویژه ای برخوردار است که امیدوارم پیشگیری های لازم صورت گیرد و از شیوع بیماری های احتمالی جلوگیری بعمل آید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه