English

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی اردبیل:

مجموعه های گردشگری بدون مجوز و پروانه در اردبیل پلمپ می شوند

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: تمامی مجموعه هایی که در حوزه گردشگری بدون مجوز و پروانه فعالیت می کنند، پلمپ خواهند شد.

مجموعه های گردشگری بدون مجوز و پروانه در اردبیل پلمپ می شوند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، صغری فرشی ظهر امروز در جلسه کمیته هماهنگی مراکز خانه مسافر استان که با حضور مدیر کل میراث فرهنگی استان برگزار شد، افزود: تمامی مجموعه هایی که در حوزه گردشگری بدون مجوز و پروانه فعالیت می کنند، پلمپ خواهند شد.

وی بر لزوم ساماندهی مراکز خانه مسافر تاکید کرد و افزود: با توجه به مصوبه هیات وزیران و مطابق آئین نامه ایجاد، اصلاح، تکمیل، درجه بندی،  نرخ گذاری و نظارت بر فعالیت آنها واحدهای خانه مسافر جزء تاسیسات گردشگری محسوب می شوند که با این موضوع طبق قانون و مستندات قانونی عمل خواهیم کرد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در خصوص زمان فعالیت خانه های مسافر در استان تصریح کرد: با توجه به اینکه زمان فعالیت خانه مسافرها در استانها متفاوت می باشد استان اردبیل هم از این موضوع مستثنی نیست و سعی و تلاش خواهیم کرد با مدیریت این موضوع را بومی سازی کنیم تا صاحبان خانه مسافرها متضرر نشوند.

فرشی در خصوص مدت فعالیت خانه های مسافر در استان اردبیل اضافه کرد: در شهرستان سرعین مراکزخانه  مسافر می توانند در طول تعطیلات نوروزی از تاریخ 29 اسفند تا 20 فروردین و از نیمه خرداد تا پایان شهریور فعالیت داشته باشند.

وی اضافه کرد: مراکز خانه مسافر در شهرستان های بیله سوار، گرمی و اصلاندوز به دلیل کمبود مراکز اقامتی رسمی به صورت یک ساله و در سایر شهرستان ها 6 ماهه فعالیت خواهند کرد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی