English

جزئیات تعطیلی مدارس سیستان و بلوچستان

به دنبال بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر، مدارس شهرستان‌های کنارک، ایرانشهر، دلگان، چابهار، قصرقند، زاهدان در سیستان و بلوچستان تعطیل اعلام شده است.

جزئیات تعطیلی مدارس سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری موج، درپی شدت بارندگی‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها و آب‌گرفتگی معابر ، فردا(25 فروردین) در نوبت صبح مدارس 5 شهرستان کنارک، ایرانشهر، چابهار، قصرقند، زاهدان و تمامی مهدکودک‌های جنوب سیستان و بلوچستان از سوی ستاد بحران‌ تعطیل اعلام شده است.

مدارس ایرانشهر در تمام مقاطع و در دو شیفت صبح و بعدازظهر، مدارس مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم، روستایی و شهری شیفت صبح و عصر چابهار،کنارک، منطقه دشتیاری «بخش های دشتیاری،مرکزی و پلان» تعطیل اعلام شده است.

در قصرقند تمام مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح، همچنین فرمانداری زاهدان نیز اعلام کرد: باتوجه به پیش بینی هواشناسی و بارش شدید باران ، آب گرفتگی معابر، مدارس پیش دبستایی و دبستان در دو نوبت صبح و عصر زاهدان‌فردا یکشنبه ۲۵ فروردین تعطیل است.

در شهرستان دلگان نیز مدارس پیش دبستانی و دبستان در دو نوبت صبح و عصر فردا تعطیل است.

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان، با توجه به احتمال بارندگی و آبگرفتگی معابر تمام مهدهای کودک و مراکز توانبخشی معلولین جنوب استان فردا یکشنبه 25/01/98 و روز دوشنبه 26/01/98 تعطیل است.

با توجه به شرایط ناهموار جوی ممکن است مدارس شهرستان‌های دیگر سیستان و بلوچستان نیز تعطیل اعلام شود که متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه