English

هرمزگان مسئول امداد رسانی به شهرستان سیل زده کارون

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: امدادرسانی به سیل زده گان شهرستان کارون به هرمزگان سپرده شد

هرمزگان مسئول امداد رسانی به شهرستان سیل زده کارون

به گزارش خبر گزاری موج هرمزگان، «ایرج حیدری»  با اشاره به تعیین استان هرمزگان به عنوان یکی از استان های معین در امداد رسانی به سیل زدگان استان خوزستان گفت:  وزارت کشور وظیفه‌ی امداد رسانی به سیل زدگان شهرستان کارون را به استان هرمزگان واگذار کرد.

وی در تشریح اقداماتی که برای امداد رسانی به مناطق سیل زده استان خوزستان انجام شده، عنوان کرد:  هم اکنون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هرمزگان در شهرستان کارون خوزستان مستقر گردیده و با استقرار سیستم آشپزخانه و نانوایی و سایر تجهیزات مورد نیاز  در حال خدمات رسانی به سیل زدگان شهرستان کارون می باشد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: اقلام مختلف مواد غذایی مورد نیاز سیل زدگان شهرستان کارون برای 10 روز نیاز آنها توسط سپاه پاسداران هرمزگان به این شهرستان ارسال شده است.

حیدری با اشاره به ارسال کمک های امدادی جدید از سوی سپاه استان هرمزگان به شهرستان کارون ،تصریح کرد: تیم امداد و نجات به همراه تیم پزشکی و یک دستگاه آمبولانس امروز به شهرستان کارون اعزام می‌گردند تا روند خدمات رسانی تسریع  یابد.

وی گفت:  از سوی هلال احمر استان هرمزگان تاکنون چندین محموله کمک‌های امدادی شامل ارسال یک تریلر چادر امدادی به تعداد 100 دستگاه و اقلام مختلف مواد غذایی به مناطق سیل زده خوزستان ارسال شده است و ارسال کمک های مردمی به تناوب توسط دستگاه های ادامه خواهد داشت.

حیدری با اشاره به اقلام مورد نیاز مردم شهرستان سیل زده کارون تصریح کرد: مردم سیل زده شهرستان کارون به شدت نیازمند اقلام مختلف مواد غدایی، دارویی، امدادی و ماشین آلات سنگین  برای مهار سیلاب ها و جلوگیری از ورود آب خانه ها هستند که از مردم شریف استان درخواست کمک و همراهی را داریم.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که مورد انتظار است که کلیه کمک های مردم نو دوست استان  برای مناطق سیل زده توسط دستگاه های امدادی نظیر سپاه، هلال احمر، کمیته امداد و بهزیستی جمع آوری و با محوریت سپاه پاسداران به مناطق سیل زده خوزستان  ارسال شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: ارسال  کمک های امدادی از سوی استان به شهرستان کارون تا زمانی که ستاد بحران کشور و مقام عالی وزارت کشور  اعلام کنند و شهرستان سیل زده کارون به شرایط پایدار برسد با همت و همراهی مردم نو دوست استان ادامه خواهد یافت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه