English

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نمین خبر داد؛

ارسال کمک‌های مردمی شهرستان نمین به سیل زدگان کشور

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نمین از ارسال دومین مرحله از کمک های انسان دوستانه بسیجیان و مردم شهید پرور شهرستان نمین به مناطق و استان های سیل زده شمال و جنوب کشور خبر داد.

ارسال کمک‌های مردمی شهرستان نمین به سیل زدگان کشور

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سرهنگ پاسدار شاپور حسن زاده امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با اعیاد مبارک ماه شعبان المعظم، دومین مرحله از کمک های انسان دوستانه بسیجیان و مردم شهید پرور شهرستان نمین به مناطق و ا ستان های سیل زده شمال و جنوب کشور ارسال گردید.

وی تصریح کرد: در این مرحله از کمک رسانی، به همت پایگاه ها و حوزه ها و اقشار مختلف بسیج شهرستان نمین اقلام مورد نیاز مناطق سیل زده از قبیل آب معدنی، کنسرو، لوازم شوینده، لوازم بهداشتی، پتو و .... به تعداد یک کامیون جمع آوری و تهیه گردیده بود که از طریق بسیج سازندگی شهرستان جهت ارسال به مناطق سیل زده ساماندهی و ارسال گردید.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نمین هدف از این ماموریت را حس نوع دوستی و وظیفه پاسداری و صیانت از آرمان های انقلاب و اسلام سپاه و بسیج عنوان کرد و افزد: این کمک های انسان دوستانه در ماه های آتی ادامه خواهد داشت و تا روند کامل عادی سازی شرایط زندگی در مناطق سیل زده با مردم عزیز این مناطق احساس همدردی خواهیم نمود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه