English

رئیس سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس:

شهامت، شهادت طلبی و روحیه ایثار خصوصیت پیشمرگان کُرد مسلمان

رئیس سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس اظهار داشت: شهامت، شهادت طلبی و روحیه ایثارخصوصیت پیشمرگان کُرد مسلمان بود که در کمتر کسانی دیده شده است.

شهامت، شهادت طلبی و روحیه ایثار خصوصیت پیشمرگان کُرد مسلمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، امیرسرتیپ دوم احمد اسدی روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار داشت: نیروهای نظامی بدون کمک و همکاری پیشمرگان کُرد مسلمان که نیروهایی شجاع  بودند نمی توانستند در رسیدن به موفقیت سرعت عمل داشته باشند.

وی اضافه کرد: شهامت، شهادت طلبی و روحیه ایثاری که در میان پیشمرگان کُرد مسلمان وجود داشت در کمتر کسانی دیده شده است.

این فرمانده دفاع مقدس در رابطه با حضور شهید سپهبد صیاد شیرازی در این منطقه و تاثیرات او بیان داشت: اگر وجود شهید شیرازی به عنوان محور عملیاتی نبود روزهای سخت تری را در منطقه شاهد می بودیم.

همرزم شهید صیاد شیرازی افزود: 37 شهر در منطقه در محاصره بودند که با تلاش های نیروهای نظامی و مردمی منطقه موفق به آزادسازی این شهرها شدیم.

رئیس سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید صیاد شیرازی گفت: او بسیار مقید به اخلاق بود حتی در زمانی که از ستون جدا می شد و به داخل شهر می رفت با خانواده خود تماس نمی گرفت به دلیل اینکه دیگر همرزمان هم ارتباطی با خانواده خود نداشتند.

امیر اسدی اظهار داشت: شهید صیاد شیرازی چنان منظم و مقید بود که از ما می خواست او را در لیست نگهبانی قرار دهیم تا در آن شرایط سخت مبارزه با گروهک های ضد انقلاب او هم نگهبانی دهد.

وی با بیان اینکه وقتی شهید صیاد شیرازی فرمانده نیروی زمینی شد توانست تلفیق مبارکی ایجاد و در نتیجه همکاری سپاه و ارتش را افزایش دهد، اضافه کرد: در 38 سالگی فرمانده نیروی زمینی شد و کسانی که از او ارشدتر بودند به خاطر اخلاق و توانایی هایش او را پذیرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه