English

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق کردستان خبرداد:

تشکیل ۲۵۵ پرونده در زمینه خسارت ناشی از معیوب شدن لوازم برقی

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق کردستان عنوان نمود: سال گذشته دراستان کردستان تعداد255 پرونده در زمینه خسارت ناشی از معیوب شدن لوازم برقی در کردستان تشکیل شده است.

تشکیل 255 پرونده در زمینه خسارت ناشی از معیوب شدن لوازم برقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، هیوا خرم در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: سال گذشته 255 پرونده در زمینه خسارت ناشی از معیوب شدن لوازم برقی مشترکان در استان رسیدگی و پس از بررسی‌های به عمل آمده 2 میلیارد و 325 میلیون ریال خسارت توسط بیمه دی به آنها پرداخت شد.

وی با بیان اینکه تعداد 845 پرونده نیز در دست بررسی و اقدام است، افزود: بررسی‌های کارشناسی این تعداد از مشترکان پس از تکمیل فرم اعلام خسارت از طریق شرکت بیمه‌ گر انجام و در صورت تایید در چارچوب بیمه ‌نامه، جبران خسارت خواهد شد.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق کردستان اضافه کرد: مشترکان در صورت متحمل شدن خسارت در سال 97 در عرصه و اعیان ملک مسکونی و تجاری، می ‌توانند با ورود به سامانه بیمه حوادث ناشی از برق مشترکان خانگی و تجاری (سایر مصارف) برای ثبت نام و الصاق کردن مدارک خود اقدام کنند.

خرم یادآور شد: قرارداد عقد شده با بیمه دی در سال 97، شامل لوازم برقی لوکس از جمله لپ‌تاپ، کامیپوتر، گوشی موبایل، دستگاه تلفن ثابت، شارژر و تب‌لت نمی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه