English

اعزام موکب انصار المهدی(عج) شهرستان قشم به مناطق سیل زده خوزستان

صبح امروز، موکب انصار المهدی(عج) شهرستان قشم به همراه محموله کمک های مردمی با هدف امدادرسانی به مردم شهر کارون در استان خوزستان جزیره را به مقصد مناطق سیل زده ترک نمود.

اعزام موکب انصار المهدی(عج) شهرستان قشم به مناطق سیل زده خوزستان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان،  حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه شهرستان قشم در آیین بدرقه موکب انصار المهدی (عج) این منطقه، اظهار کرد: مردم قشم و نهادهای مختلف از جمله سپاه و بسیج این شهرستان در پاسخ به درخواست سردار سلیمانی برای اعزام موکب های اربعین به مناطق سیل زده، کاروانی متشکل از 23 نفر به همراه دو کامیون اقلام مورد نیاز هم وطنانمان آسیب دیده از سیل، راهی شهر کارون در استان خوزستان شدند.

حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم گفت: موکب اعزامی قشم با استقرار به مدت یک ماه در شهر کارون، روزانه بیش از دو هزار پُرس غذای گرم برای مردم این شهر طبخ خواهند کرد.

به گفته وی، 12 تُن آرد، افزون بر یک تُن برنج، یک تُن حبوبات، یک‌هزار و 200 قوطی تُن ماهی،  500 کیلوگرم گوشت قرمز، 540 عدد آب‌معدنی، 48 تخته پتو و اقلامی نظیر لباس گرم و پودر لباس‌شویی به همراه افزون بر 5000 گونی خالی از نخستین اقلام ارسالی به شهر کارون است.

امام جمعه شهرستان قشم ادامه داد: کمک های مردمی از قشم تا پایان ماموریت موکب اعزامی از این منطقه، ادامه خواهد داشت.

شایان ذکر است کاروان 23 نفره قشم با بدرقه امام جمعه شهرستان قشم، فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده بسیج سپاه قشم، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم و تنی چند از دیگر مسئولان به استان خوزستان اعزام شدند.

موکب انصار المهدی(عج) شهرستان قشم از سال ۱۳۹۶ به همت جوانان انقلابی این جزیره با حمایت مردم و مسوولان تشکیل و هم اینک از  بزرگ‌ترین موکب‌های استان هرمزگان به‌ شمار می‌رود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه