English

اردوی تیم هندبال دختران آموزشگاه‌های کرمانشاه برگزار می‌شود

اردوی تدارکاتی تیم متوسطه اول دختران رشته هندبال با مربی‌گری پروین احمدیان در شهر روانسر برگزار می‌شود.

اردوی تیم هندبال دختران آموزشگاه‌های کرمانشاه برگزار می‌شود

پروین احمدیان مربی تیم هندبال دختران کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج گفت: بعد از مسابقات هندبال قهرمانی استان که با قهرمانی ناحیه‌۳ آموزش‌وپرورش کرمانشاه همراه بود، تصمیم به برگزاری اردوی تمرینی جهت اعزام تیم هندبال قدرتمند و درخور نام کرمانشاه گرفتیم.

احمدیان ادامه داد: از بین پنج تیم شرکت‌کننده در استان کرمانشاه سی بازیکن به اردوی اول دعوت شدند که درنهایت تعدادی به اردوی بعدی خواهند رفت.

وی افزود: با توجه به حمایت‌های همیشگی مدیرکل آموزش‌وپرورش کرمانشاه از ورزش آموزشگاهی، تمرینات تیم هندبال دختران را قبل از تابستان آغاز می‌کنیم که فرصت بیشتری برای کار با تیم منتخب داشته باشیم.

مربی تیم هندبال دختران کرمانشاه گفت: به پیشنهاد شهاب نادری اردوی اول در شهر روانسر برگزار می‌شود تا تأثیرات مثبت این اتفاق، افراد بیشتری را به سمت ورزش به‌خصوص رشته هندبال جذب کند، از طرفی آقای عباس عباسی از پیشکسوتان رشته هندبال نیز با کمک و حمایت خود شرایط خوبی را برای میزبانی از دانش آموزان هندبالیست دختر کرمانشاه فراهم کرده است.

احمدیان خاطرنشان ساخت: حضور و تشویق‌های دکتر نادری و آقای عباسی از ورزشکاران استان از هندبالیست‌های دختر نوجوان ستودنی است و من به‌عنوان مربی و به نمایندگی از اعضای تیم همچنین والدین آن‌ها، از این دو بزرگوار تشکر می‌کنم.

گفتنی است که اردوی تیم هندبال دانش‌آموزی دختران متوسطه اول استان کرمانشاه زیر نظر پروین احمدیان در شهر روانسر و در روزهای بیست و دوم و بیست سوم فروردین‌ماه سال جاری، با حضور سی ورزشکار برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی