English

۵۰ هزار گردشگر فرهنگی مهمان نوروزی قشم

مدیر آموزش و پرورش قشم شهرستان قشم از اسکان 50 هزار و 202 نفر در قالب 13 هزار و 945 خانوار در مدارس این شهرستان از ابتدای طرح نوروزی تا پایان تعطیلات خبر داد.

50 هزار گردشگر فرهنگی مهمان نوروزی قشم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بهرام پور اشرف مدیر آموزش و پرورش قشم شهرستان قشم با اعلام این خبر بیان کرد: این تعداد گردشگر در 55 مدرسه و 355 کلاس درس اسکان داده شدند که بیشترین آمار در بین شهرستان های استان هرمزگان را به قشم اختصاص داد.

وی ادامه داد: 9 هزار و 264 فرهنگی به وسیله سامانه اینترنتی اسکان نوروزی اقدام به ثبت نام و رزرو جا نموده اند.

مدیر آموزش و پرورش قشم شهرستان قشم همچنین از اسکان یک هزار و 693 گردشگر فرهنگی در قالب 407 خانوار در خانه معلم خبر داد.

به گفته پوراشرف، بیشترین آمار پذیرش مربوط به 6 فروردین ماه با 4 هزار و 764 مسافر و کمترین آمار ثبت اقامت نیز مربوط به 13فروردین ماه با 139 مسافر بوده است.

رییس آموزش و پرورش قشم شهرستان قشم با شاره به آغاز فعالیت طرح نوروزی اسکان از تاریخ 28 اسفند ماه 97 تا 16 فروردین ماه 98 ادامه داد: در طرح اسکان گردشگران نوروزی امسال، 100 نیرو در ستادها و مدارس قشم به مسافران خدمات رسانی کردند.

جزیره قشم دارای 25 مکان طبیعی و بیش از 200 محوطه تاریخی است. غارهای خوربس، غار نمکی، جنگل های دریایی حَرّا، جزایر ناز، خلیج دلفین ها، دره ستاره ها، تنگه و دره چاهکوه و بام قشم از جمله جاذبه های گردشگری قشم است. همچنین سواحل زیبا، قلعه پرتغالی ها، موزه ژئوپارک، سایت تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی، چاه های تلا و بادگیرهای بندر تاریخی لافت از دیگر جاذبه های گردشگری این جزیره است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه