English

توصیه پلیس در پیشگیری از سرقت دام و طیور؛

از خرید و فروش دام به افراد ناشناس و پذیرفتن چک خودداری کنید

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه برای پیشگیری از سرقت احشام و طیور به شهروندان به خصوص دامداران هشدار داد و گفت:از خرید و فروش دام به افراد ناشناس و پذیرفتن چک خودداری کنید.

از خرید و فروش دام به افراد ناشناس و پذیرفتن چک خودداری کنید

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سرهنگ علیرضا زارع جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه در راستای پیشگیری از سرقت احشام و طیور به شهروندان بخصوص دامداران هشدار داد و از آنها خواست هشدارهای پلیس را همیشه مدنظر داشته باشند تا مورد سوء استفاده سارقان قرار نگیرند.

زارع در راستای پیشگیری از سرقت احشام و طیور به دامداران هشدار داد و از شهروندان خواست کلیه نکات ایمنی و هشدار های پلیسی را جهت پیشگیری از سرقت مدنظر داشته باشند.

سرهنگ زارع گفت: دامداران در سرشماری احشام از پلاک داغ شماره کوب به نام دامدار استفاده کرده و نسبت به تعیین صلاحیت چوپانان و نگهدارنده دام اقدام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: از خرید و فروش دام به افراد ناشناس و پذیرفتن چک خودداری کنند.

زارع ادامه داد: به تشدید حفاظت فیزیکی محل نگهداری احشام خود اهمیت داده و در صورت امکان محل نگهداری دام را به دوربین مداربسته مجهز کنند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه در پایان از دامداران خواست: هرگونه فرد یا خودرو مشکوک را در نزدیکی محل نگهداری احشام رویت کردند مراتب را سریع به پلیس 110 اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه