English

شهردار اردبیل:

طرح جمع آوری ماهی های قرمز عید نوروز اجرا می شود

شهردار اردبیل از اجرای طرح جمع آوری ماهی های قرمز و سبزه های عید نوروز خبر داد.

طرح جمع آوری ماهی های قرمز عید نوروز اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حمید لطف اللهیان امروزدر جمع خبرنگاران اظهار کرد: همانند سال های گذشته همزمان با ۱۳ فروردین روز طبیعت، طرح جمع آوری ماهی های قرمز و سبزه های نوروزی در اردبیل اجرا می شود.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح  جلوگیری از آلودگی محیط زیستی است گفت: ورود سبزه های نوروزی به رودخانه بالیخلی چای و شورابیل به محیط زیست آسیب وارد کرده و اختلالاتی در چرخه زیست محیطی ایجاد می کند.

شهردار اردبیل با تاکید بر مشارکت شهروندان اردبیلی در اجرای این طرح گفت: ایستگاه هایی در چهار ورودی شهر بدین منظور تعبیه شده و آماده جمع آوری ماهی های قرمز عید نوروز هست.

لطف اللهیان عنوان کرد: پل هفت چشمه، پل آبروان، میدان ورزش، میدان ایثار، مجتمع شورابیل ، پل قدس، پل عطایی، زیر پل هوایی، بهشت زهرا، مجتمع فدک، میر اشرف، سیدصدرالدین و میدان فاطمیون ازجمله ایستگاه هایی است که سبزه های نوروزی و ماهی های قرمز، در آنجا جمع آوری خواهد شد.

شهردار اردبیل همچنین از توزیع کیسه زباله در ۴ خروجی شهر خبر داد و افزود:   در روز سیزده بدر کیسه های زباله بین شهروندان و  مسافران نوروزی با هدف فرهنگسازی و پاک نگهداشتن طبیعت از زباله ها توزیع خواهد شد که این زباله ها نیز بعد از دپو از محیط شهر خارج می شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه