English

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اعلام کرد

کاهش ۷۷ درصدی جان باختگان در تصادفات درونشهری نسبت به سال گذشته دراصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان از کاهش 77 درصدی تعداد جان باختگان در تصادفات رانندگی درونشهری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در اصفهان خبر داد.

کاهش 77 درصدی جان باختگان در تصادفات درونشهری نسبت به سال گذشته دراصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، جانشین فرمانده انتظامی استان از کاهش 77 درصدی تعداد جان باختگان در تصادفات رانندگی درونشهری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در اصفهان خبر داد.

سرهنگ حسین حسین زاده گفت: تعداد جان باختگان در تصادفات رانندگی راه های درونشهری طی 14 روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل در اصفهان 77 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: از شروع طرح نوروزی در 25 اسفند 97 تا روز دهم فروردین ماه 98 میزان وقوع تصادفات فوتی در راه های درونشهری استان اصفهان نسبت به بازه زمانی مشابه سال قبل 75 درصد و از نظر تعداد جان باختگان نیز 77 درصد کاهش داشت.

این مقام انتظامی از کاهش 11 درصدی تصادفات جرحی در حوزه راه های درونشهری طی مدت مذکور خبر داد و اضافه کرد: همچنین از نظر تعداد مجروحان حوادث رانندگی نیز با کاهش 10 درصدی روبرو بودیم.

سرهنگ حسین زاده عنوان کرد: در راه های برونشهری نیز طی این مدت با کاهش 13 درصدی تصادفات فوتی و کاهش 21 درصدی تعداد جان باختگان و کاهش 40 درصدی تصادفات خسارتی روبرو بودیم.

کاهش 45 درصدی سرقت های خشن در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه از کاهش 45 درصدی سرقت های خشن خبر داد و افزود: در این حوزه میزان کشفیات ماموران پلیس 55 درصد و در کل سرقت ها 36 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش همراه بوده است.

سرهنگ حسین زاده با اشاره به اجرای طرح آرامش در طرح نوروزی امسال که با هدف جمع آوری معتادان متجاهر و سخت معتادان سارق به اجرا گذاشته شد، گفت: در این طرح طی 14 روز گذشته 5 هزار و 710 معتاد متجاهر دستگیر و به کمپ های ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه