English

مدیرامور منابع آب شهرستان سقز خبر داد:

تخلیه اضطراری تعدادی از منازل روستای میرده در شهرستان سقز

مدیر امور منابع آب شهرستان سقز با هماهنگی دادستان مرکز استان کردستان و همکاری دادستان شهرستان سقز دستور قضایی تخلیه منازل روستای میرده در حاشیه مخزن سد چراغ ویس صادر شد.

تخلیه اضطراری تعدادی از منازل روستای میرده در شهرستان سقز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، با توجه به هشدارهای هواشناسی و اخطاریه ستاد بحران شرکت آب منطقه ای کردستان، اداره امور منابع آب شهرستان سقز از چند روز قبل تمهیداتی برای جلوگیری از بروز بحران در حاشیه سد چراغ ویس و به ویژه روستای میرده اتخاذ نموده است.

مدیر امور منابع آب شهرستان سقز در این باره گفت: با هماهنگی دادستان مرکز استان و همکاری دادستان شهرستان سقز، هماهنگی لازم جهت تخلیه اضطراری تعدادی از منازل روستای میرده که در معرض آب گرفتگی هستند، انجام و با کمک بخشداری مرکزی، شورا و دهیاری میرده مکان هایی برای اسکان موقت در نظر گرفته شده و مردم نیز جهت جا بجایی اضطراری اعلام آمادگی و همکاری نموده اند. همچنین در خصوص سایر روستاهای شهرستان سقز که در مجاورت رودخانه ها قرار دارند و خطر سیل احتمالی آنها را تهدید می کند، از طریق رسانه ها و فضای مجازی و همچنین با مراجعه حضوری همکاران در محل تذکرات و راهنمایی های لازم داده شده است.

جاوید گفت: با هماهنگی های صورت گرفته مابین مدیریت ستاد بحران شهرستان و شرکت آب منطقه ای کردستان و همچنین شرکت آبفای کردستان، آمادگی جهت تأمین مجدد آب شرب سقز از سد شهید کاظمی در صورت قطع آب از سد چراغ ویس ایجاد شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی