English

ثبت بیش از ۷ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی هرمزگان/محور بندرشهید رجایی بندرعباس پر ترددترین محور هرمزگان

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هرمزگان از ثبت تردد بیش از ۷ میلیون و ۳۵۰ دستگاه خودرو از ابتدای تعطیلات نوروزی درمحور‌های مواصلاتی هرمزگان، خبر داد.

ثبت بیش از 7 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی هرمزگان/محور بندرشهید رجایی بندرعباس پر ترددترین محور هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «داریوش باقرجوان» از ثبت تردد بیش از ۷ میلیون و ۳۵۰ دستگاه خودرو از ابتدای تعطیلات نوروزی درمحور‌های مواصلاتی هرمزگان، خبر داد.

 

وی در تشریح این خبر گفت: این میزان تردد در محورهای مواصلاتی استان از ۲۵ اسفند ۹۷ تا ۹ فروردین  براساس اطلاعات دریافتی از سامانه تردد شمار  ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هرمزگان با بیان اینکه ۱۲ درصد از  تردد ها مربوط به خودروهای  سنگین بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲ درصد کاهش یافته  است، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته محور بندرشهید رجایی بندرعباس ( تقاطع غیر همسطح ) با بیش از ۲۳ هزار دستگاه خودرو  پرترددترین و حاجی آباد _بندرعباس ( فین دشت امام ) با بیش از ۱۶ هزار تردد کم ترددترین محور های استان بودند.

وی ادامه داد: تعداد ورودی خودرو  به استان هرمزگان بیش از ۴۰ هزار دستگاه در ۲۴ ساعت گذشته بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۲ درصد افزایش است و تعداد خروجی وسائط نقلیه از استان به مقاصد دیگر در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵۱ هزار دستگاه خودرو بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۶ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هرمزگان بیان کرد: سرعت متوسط در محورهای استان  از ۲۵ اسفند ۹۷  تا ۹ فروردین ۷۸ کیلومتر بر ساعت بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه