English

پوشش امنیتی کلیه بوستان و تفرجگاه‌های بندرعباس/ایجاد و تقویت ۲۵ ایستگاه پلیس در بندرعباس

فرمانده انتظامی بندرعباس با اشاره به راه اندازی و تقویت 25 ایستگاه ثابت و سیار پلیس در بندرعباس گفت: منیتی کلیه بوستان و تفرجگاه‌ها به‌ویژه نوار ساحلی در دستور کار پلیس قرار دارد.

پوشش امنیتی کلیه بوستان و تفرجگاه‌های بندرعباس/ایجاد و تقویت 25 ایستگاه پلیس در بندرعباس
به گزارش خبر گزاری موج هرمزگان، «محمد اسماعیل مشایخ» با اشاره به راه اندازی و تقویت 25 ایستگاه ثابت و سیار پلیس در بندرعباس گفت: منیتی کلیه بوستان و تفرجگاه‌ها به‌ویژه نوار ساحلی در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی افزود: اجرای طرح ضربتی و عملیات‌های پاکسازی جهت جمع‌آوری معتادان کارتن خواب و پاکسازی محلات آلوده در ایام نوروز به‌صورت ویژه در دستورکار مأموران قرار دارد.

فرمانده انتظامی بندرعباس ابراز داشت: در شش روز ابتدای طرح نوروزی تعداد شش هزار و 580 تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی برقرار که از این تعداد سه‌هزار و 500 تماس توسط پلیس راهنمایی و ارشاد شده است.

مشایخ با اشاره به کاهش 100درصدی وقوع جرائم خشن وکاهش پنج درصدی وقوع کل سرقت، اظهار داشت: در دستگیری سارقان 18 درصد و کشفیات کالای قاچاق 100 دردصد افزایش داشته‌ایم.

وی با تأکید به جمع‌آوری 977 نفر معتاد متجاهر و دستگیری 10 نفر خرده فروش مواد مخدر، خاطرنشان کرد:در مجموع طی شش روز ابتدایی طرح نوروزی تعداد دوهزار و 36 نفر متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

به گزارش موج، از ابتدای طرح نوروزی، 288 هزار دستگاه خودرو و حدود یک میلیون و 600 هزار نفر مسافر نوروزی وارد شهرستان بندرعباس شده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه