English

بهره مندی نزدیک به ۴ هزار نفر از خدمات درمانی در بیمارستان قشم

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم از مراجعه سه هزار و 748 بیمار به بیمارستان این شهرستان تا چهارم فروردین ماه خبر داد.

بهره مندی نزدیک به 4 هزار نفر از خدمات درمانی در بیمارستان قشم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حمیدرضا بهزادی از مراجعه سه هزار و 748 بیمار به بیمارستان شهرستان قشم تا چهارم فروردین ماه خبر داد و گفت: از این تعداد مراجعه کننده ۳ هزار و ۳۷۷ نفر به صورت سرپایی درمان و ۳۷۲ نفر نیز بستری شده اند.

وی تعداد مصدومین حوادث و سوانح در قشم را ۹۶ نفر اعلام کرد و گفت: 4 نفر برای درمان به بندرعباس اعزام شدند.

 مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم افزود: اورژانس ۱۱۵ با ۱۰ کد فعال در سطح شهرستان قشم از ابتدای سال پاسخگوی ۶۵۰ گزارش تلفنی بوده است که از ۱۲۵ بیمار اورژانسی، ۹۰ بیمار به بیمارستان پیامبر اعظم (ص) و ۲۲ بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت اعزام شده اند.

وی با اشاره به شبانه روزی شدن مراکز خدمات جامع سلامت در ایام نوروز گفت: همه مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان قشم دارای پزشک مقیم هستند که مجموع خدمات ارائه شده در این مراکز ۲ هزار و ۴۱۸ نفر بوده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم با بیان اینکه در این ایام یک هزار و ۲۵۵ بیمار اورژانسی به پزشک و ۹۲ بیمار به دندانپزشک مراجعه کرده اند، افزود: یک هزار و ۷۱ مورد خدمت دیگر شامل خدمات مامایی، مراقبت سلامت، آزمایشگاهی، تزریقات، پانسمان، سرم تراپی و بخیه در این مراکز صورت گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه