English

معاون استاندار مازندران خبر داد:

پایان اسکان موقت سیل زدگان مازندران / مشکل کم آبی بابل مرتفع شد

معاون امور عمرانی استاندار مازندران پایان اسکان موقت سیل زدگان مازندرانی را اعلام کرد و گفت: تمامی سیل زدگان یا به خانه های خود و یا به خانه اقوام هدایت شدند. ‎

پایان اسکان موقت سیل زدگان مازندران / مشکل کم آبی بابل مرتفع شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران ، مهدی رازجویان  اظهار داشت: افرادی که واحدهای مسکونی آنها خسارت دید به منازل خود باز گشته و با کمک مردم، نیروهای بنیاد مسکن و نیروهای بسیج سپاه در حال پاکسازی و تعمیر هستند.

وی با اشاره به اینکه عملیات امداد رسانی به سیل زدگان پایان یافته است، افزود: اما همچنان نیروهای امدادی استان تا مناسب شدن شرایط جوی در حالت آماه باش قرار دارند.

رازجویان اعلام کرد: آذوقه رسانی به مناطق برف خیز و بالا دست که راه ارتباطی مناسبی ندارند همچنان ادامه دارد و آمادگی نیروهای امدادی مازندران نیز در بالاترین سطح قرار دارد.

مشکل کم آبی بابل مرتفع شد

وی با اشاره به این که تصفیه خانه موقت شهرهای گروه الف که بعلت کدورت بالای آب ناشی از سیل اخیر از مدار خارج گردیده بود و منجر به کم آبی در شهر بابل شده بود با تلاش همکاران آب منطقه ای و آب و فاضلاب شهری و انتخاب گزینه متفاوت از قبل و استفاده از آب در تراز بالای سد و پمپاژ و لوله گذاری آن به تصفیه خانه هم اکنون؛ کسری آب شهرهای گروه الف مرتفع گردید.

رازجویان افزود: با توجه به فاصله شهرهای مرکزی  از سد آیت الله صالحی و حجم لوله گذاری بکار رفته انتظار می رود تا ظهر فردا؛ آب مد نظر به شهرهای گروه الف برسد.  

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    تا ظهر کدام فردا؟؟؟؟؟ الان بعد از شش روز بی آبی در محله شهاب نیا و عدم وصل آب بعد از شش روز بی آبی ظاهراً مسولین بابلی ما هم تشریف بردن خارج از کشور استراحت که وضع ما اهالی بابل اینجوری است؛ فعلا که عصر سه شنبه است و از آب خبری نیست

  • ناشناس

    لعنت برآدم دروغگو.ما که امروز صبح چهار شنبه است هنوز تقریباً به مدت ده روز آب نداریم ،شماها را می بایستی پنج تاگوسفند به دست تان میدادند که بروید چوپانی کنید ، شماها راچه به استانداری و مسئولیت در مدیریت اجرائی.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه