English

موج گزارش می دهد؛

تعامل موثر سازمان همیاری شهرداری های لرستان با ستاد مدیریت بحران/ تردد در زیرگذر بهارستان برقرار است

در پی بارش های سیل آسا در لرستان، سازمان همیاری شهرداری های لرستان تعامل موثری با ستاد مدیریت بحران داشته است.

تعامل موثر سازمان همیاری شهرداری های لرستان با ستاد مدیریت بحران/ تردد در زیرگذر بهارستان برقرار است

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، به دنبال بارش های سیل آسا در استان و وقوع سیل در برخی شهرها به ویژه خرم آباد، سازمان همیاری شهرداری های لرستان، تعامل موثری با ستاد مدیریت بحران لرستان داشته است.

این در حالی است که گودرز علیزاده مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های لرستان که در جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران حضور داشت، به خبرنگار موج، گفت: از شب گذشته تا این لحظه، عوامل سازمان در خدمت رسانی به مردم همه توان و تجهیزات خود را بکار برده اند که این مهم جز انجام وظیفه در مسیر خدمت به مردم شریف لرستان نبوده است.

علیزاده، ادامه داد: خوشبختانه شب گذشته با تدبیر استاندار محترم و معاون هماهنگی امر عمرانی استانداری لرستان، پل موقت خرم رود (مقابل استانداری) تخریب شد که این امر به همت و تلاش عوامل سازمان همیاری شهرداری های لرستان صورت گرفت.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های لرستان، تاکید کرد: تخریب پل موقت مذکور باعث شد که امروز در پی طغیان رودخانه خرم رود، شاهد خسارت به مردم منطقه به ویژه اهالی نوار ساحلی این رودخانه نباشیم.

گودرز علیزاده، افزود: پروژه زیرگذر بهارستان نیز که چند روز پیش افتتاح و به بهره برداری رسید هم اکنون در دسترس است و از سرریز آب های سطحی در امان مانده و تردد در آن برقرار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه