English

رئیس جمعیت هلال احمر مشگین خبرداد:

ویزیت رایگان بیش از یک هزارو ۵۰۰نفر درمناظق محروم

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مشگین گفت: با راه اندازی کاروان های سلامت در مناطق محروم شهر وویزیت رایگان بیش از یک هزارو 500نفر از روستائیان در محروم منطقه صورت گرفته است.

ویزیت رایگان بیش از یک هزارو 500نفر  درمناظق محروم

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل فرشاد ابراهیمی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مشگین اظهار کرد: با راه اندازی کاروان های سلامت در مناطق محروم شهر و ویزیت رایگان بیش از یک هزارو 500نفر از روستائیان  در محروم منطقه صورت گرفته است.

وی ادامه داد:به همین منظوربا اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی دو پایگاه امداد جاده ای وراهنمای مسافران نوروزی در شهرستان راه اندازی شده است .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مشگین بیان کرد: علاوه بر پایگاه دائمی امداد جاده ای شهید بنی هاشمی در سه راهی لاهرود امسال پایگاه امداد کوهستان نیز در این محل دایر شده است .

ابراهیمی اضافه کرد: هدف از دایر کردن این پایگاه امداد رسانی به آن دسته از مسافرانی است که در ایام عید قصد صعود به قله به سبلان را دارند.

 وی گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون جمعیت هلال احمر شهرستان مشگین شهر به بیش از 50مورد تصادف وسوانح رانندگی امداد رسانی کرده وعلاوه برهفت مورد امداد رسانی در کوهستان سبلان در 25مورد عملیات امداد نجات در حوادث طبیعی از جمله سیل وطوفان نیز مشارکت داشته است .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مشگین از توزیع بسته های غذایی وپرداخت وجه نقد به افراد نیازمند در ایام عید در قالب طرح فرشتگان رحمت خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه