English

دهمین دوره از اردوی راهیان نور دریایی کلید خورد/اعزام اولین گروه راهیان نور دریایی

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه از آغاز دهمین اردوی راهیان نور دریایی خبر داد و پیش بینی کرد: امسال بیش از 20 هزار نفر در این اردوها شرکت کنند.

دهمین دوره از اردوی راهیان نور دریایی کلید خورد/اعزام اولین گروه راهیان نور دریایی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ «عباس غلامشاهی» از آغاز دهمین اردوی راهیان نور دریایی خبر داد و پیش بینی کرد: امسال بیش از 20 هزار نفر در این اردوها شرکت کنند.

وی ادامه داد: کاروان راهیان نور دریایی خلیج فارس روزانه در دو نوبت صبح (ساعت 8) و بعد از ظهر (ساعت 14) به جزیره هرمز اعزام می شوند.

 فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه با اشاره به اعزام روزانه 2 هزار نفر به اردوز راهیان نور دریایی خلیج فارس گفت:  راویان در مسیر رفت و برگشت زائران به جزیره هرمز رشادت‌های رزمندگان در عملیات‌های آبی-خاکی را بازگو و اهمیت استراتژیک خلیج فارس و تنگه هرمز را بیان می‌کنند.

وی با بیان اینکه زائران در جزیره هرمزاز گلزار شهدا، یادمان شهدا، موزه دفاع مقدس و قلعه پرتغالی‌ها دیدن می‌کنند، گفت: هرمزگانی‌ها و گردشگران می‌توانند با تهیه بلیت رایگان از اسکله پشت شهر در این سفر شرکت کنند.

به گزارش موج،  سال گذشته بیش از ۱۲ هزار نفر از منطقه عملیاتی خلیج فارس و جزیره هرمز و بیش از ۱۷۷ هزار نفر از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند.

اعزام کاروان راهیان نور دریایی خلیج فارس تا ۱۲ فروردین سال آینده ادامه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه