سرخط خبرها
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم
  • بازیگر سریال برکینگ بد مسلمان شد
  • ایران از تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) تاکنون ۴۰ میلیون بشکه نفت خام صادر کرده است
  • وزیر ارشاد: ترامپ به چوپان دروغگو تبدیل شده
  • نایب رئیس کمیسیون کشاورزی: زمان گرانی نان نبود/ فشار نباید از جیب مردم جبران شود
  • دزدی در کمپ تیم ملی فوتبال انگلیس
  • تاج: ۵۰ هزار پرچم ایران برای سیاتل چاپ کردیم
  • دنیامالی: باید به باشکوه‌تر شدن مراسم وداع با رهبر شهید کمک کنیم
  • ۹ تیر، تشییع پیکر شهدای تفحص‌شده مدرسه شجره طیبه میناب
  • بقائی خطاب به روبیو: صلح با تداوم سیاست‌های آمریکا ممکن نیست
  • عزاداری ملی‌پوشان فوتبال ایران در شب تاسوعای حسینی
  • چاقی کودکان و نوجوانان: تهدیدی خاموش برای سلامت نسل آینده
  • نایب قهرمانی تیم‌های ملی در جام هاکی روی یخ روسیه
  • ترامپ مدعی شد بمباران مدرسه میناب و کشتار دانش‌آموزان کار ارتش آمریکا نبوده است
  • خلبان جنگنده آمریکایی: پهپادهای ایرانی با چینشی چون عروس دریایی و سفینه فضایی حرکت می‌کردند
  • شوک بزرگ برای جامعه اطلاعاتی آمریکا: خلبان جنگنده F-۱۵ ساقط شده در ایران برای اولین‌بار ازایران فاش کرد
  • تمهیدات حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای در مسیرها و میعادگاه‌های وداع با قائد شهید امت
  • موی‌تای قهرمانی جهان؛ دو فینالیست و ۶ برنز سهم ایران
  • تا رفع اختلالات بانکی با پول نقد به پمپ بنزین مراجعه کنید
  • نصب یکی از بزرگ‌ترین سکوهای نفتی در خلیج فارس

استاندار یزد؛

سال آینده با تداوم شرایط سخت باید امید مردم را تقویت کنیم

استاندار یزدگفت: سال آینده باید خودمان را برای تداوم شرایط سخت آماده و در عین حال امید را در بین مردم تقویت کنیم.

طالبی

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمد علی طالبی استاندار یزد در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد افزود: مدیران دستگاه های اداری استان باید روابط عمومی ها را بیش از پیش تقویت و زمینه را برای نقش آفرینی مطلوبتر فعالان این عرصه فراهم کنند.

وی با تبریک پیشاپیش فرارسیدن سال نو ادامه داد: در سال آینده باید خودمان را برای تداوم شرایط سخت آماده و در عین حال امید را در بین مردم تقویت کنیم.

استاندار یزد با یادآوری تلاش همه دستگاه ها در راستای تحقق شاخص های حکمرانی خوب خاطر نشان کرد: روابط عمومی ها محوریت برخی شاخص های حکمرانی خوب از جمله ارتقای مسئولیت پذیری و پاسخگویی را عهده دار هستند و امیدواریم در سال آینده شاهد بهترین عملکرد عملکرد توسط روابط عمومی ها با این نگاه باشیم.

طالبی با قدردانی از فعالیت های هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی استان، تقویت بیش از پیش از مجموعه را خواستار شد و اظهار امیدواری کرد: سال آینده شاهد عملکرد هر چه بهتر روابط عمومی ها به عنوان پیشانی مجموعه های استان باشیم.

در این نشست از سیدعبدالمجید معنوی مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات، سید علی رضا کربلایی اکرمی مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای، حسن کرمی کارشناس روابط عمومی استانداری یزد که به افتخار بازنشستگی نائل شدند، تجلیل به عمل آمد.

همچنین از کارشناسان و مدیران روابط عمومی برتر استان در برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تجلیل شد.

در این نشست، مهدی قمصریان رئیس مرکز اطلاع رسانی، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان برنامه و بودجه کشور مطالبی درباره اهمیت حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانیو فعالیت در این عرصه یادآوری کرد.

مدیر و کارشناسان روابط عمومی ۱۰۶ دستگاه های اجرایی استان یزد می توانند به عضویت شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در آیند.

اعضای هیات رئیسه، بازرس و خزانه دار شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد ۱۶ مهر ماه امسال با برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره این شورا در تالار کوثر استانداری انتخاب شدند.

در این انتخابات از ۲۱ نامزد شرکت کننده، مهدی نشاسته گر، امیر ترقی نژاد، هادی تیموری، حامد سلطانی، سمانه زارع زاده، تقوا کولیوند و علی رضا فلاح زاده به عنوان اعضای اصلی و علی رضا مشرف و محمدحسین شرعیاتی به عنوان اعضای علی البدل هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان بیشترین رای را به خود اختصاص دادند.

همچنین با رای اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی استان، حسن علی اکبریان به عنوان خزانه دار و علی رضا باقری به عنوان بازرس و محمدرضا امراللهی و مهدی جاور به ترتیب به عنوان خزانه دار و بازرس علی البدل انتخاب شدند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه