English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد:

گسست فرهنگی به عنوان یک پدیده قرن حاضر ما را تهدید می کند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: گسست فرهنگی به عنوان یک پدیده در قرن حاضر ما را تهدید می کند و در آستانه جهانی شدن و در مواجه با یکسان سازی فرهنگ ها که در حال اتفاق افتادن است ما باید به ریشه های فرهنگی خود برگردیم.

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مجید جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد عصر پنجشنبه در مراسم اختتامیه رویداد خودباوری فرهنگی و هنری با موضوع سفال میبد با اشاره به طرح خودباوری فرهنگی گفت: یزد و شهرستان های دیگر استان خصوصا میبد صاحب هویت بسیار ارزشمند تاریخی است باید این هویت بازنمایی، استخراج و شناخته شود که کار ساده ای نیست چون با گذشت زمان بسیاری از آنچه نشان از فرهنگ ما دارد در بین ما نیست.

مجید جوادیان زاده تصریح کرد: گسست فرهنگی به عنوان یک پدیده در قرن حاضر ما را تهدید می کند و در آستانه جهانی شدن و در مواجه با یکسان سازی فرهنگ ها که در حال اتفاق افتادن است ما باید به ریشه های فرهنگی خود برگردیم و باور کنیم فرهنگی داشته ایم که امروز قابل عرضه و ارائه است.

وی خاطرنشان کرد: افرادی با حضور در استان مجذوب فرهنگ یزدی ها شدند که نشان دهنده این است، هنوز هم در استان ظرفیت های بزرگی وجود دارد که نهادهای فرهنگی به عنوان متولی باید نشان دهنده این ظرفیت ها باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه