English

اجرای طرح سلامت نوروزی در استان اردبیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از اجرای طرح سلامت نوروزی در سطح استان اردبیل خبر داد.

اجرای طرح سلامت نوروزی در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، قدرت اخوان اکبری امروز در جمع خبرنگاران افزود: برنامه سلامت نورزی در استان اردبیل با حضور فعالانه ۱۰۵ نفر از نیروهای بهداشت محیط از ۲۰ اسفند با برگزاری مانور کشوری بطور همزمان در سراسر کشور آغاز و تا بیستم فروردین ماه سال ۹۸ ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: طی برنامه مذکور کلیه مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی حساس مانند رستوران‌ها، غذا خوری ها، قنادی‌ها، هتل‌ها و مسافرخانه‌ها و آبگرم‌ها... و مراکز و اماکن بین راهی رستوران‌های بین راهی، پمپ بنزین‌ها و... توسط ۱۶ اکیپ بازرسی و نظارتی مورد بازرسی قرار خواهند گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با تاکید بر نظارت بیشترعوامل بهداشت محیط دانشگاه در راستای تأمین سلامت مردم در تعطیلات نوروزی افزود: از آغاز طرح سلامت نوروزی در بازدیدهای مشترک مقامات قضائی و سایر نهادهای دخیل در برنامه، ۲۶ تن مواد غذایی تاریخ گذشته، فاسد و غیرمجاز از مرکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی، کشف و ضبط شده است و این کار با قوت تمام تا ۲۰ فروردین ۹۸ ادامه خواهد داشت.

اخوان اکبری با بیان اینکه با خاطیان بهداشتی به هیچ وجه با اغماض رفتار نخواهد شد شماره تلفن ۱۹۰ را آماده پاسخگویی به شکایات مردمی عنوان کرد.

 

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه